نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر از بهبود شرایط در این باشگاه ابراز ناامیدی کرد و گفت: «شاید در سال آینده، بازیکنان تیم ما حتی سر تمرین هم برنگردند.»

به گزارش   خبرورزشی ، این روز‌ها باشگاه کارون اروند خرمشهر اسیر مشکلات عدیده مالی است و گفته می‌شود به همین خاطر، بازیکنان این تیم نمی‌خواهند برای دیدار حساس مقابل شاهین شهرداری به بوشهر سفر کنند تا با اعتصاب خود، صدای اعتراض شان به شرایط را به گوش مسئولان برسانند. در همین رابطه با امیر سامری مدیرعامل باشگاه کارون اروند تماس گرفتیم.  
او در ابتدا گفت: «هیچ مشکلی از سوی باشگاه به بازیکنان تحمیل نشده بلکه از منابع درآمدزایی ما این اتفاق رخ داده است. استانداری قرار بود به حساب باشگاه پولی را واریز کند، ولی مدام امروز و فردا می‌کنند. آن‌ها می‌گویند باید دیوان محاسبات این کمک مالی را تائید کند. دیوان محاسبات می‌گوید باید شورای تامین تضمین کند و... چند ماه است با این مشکلات دست به گریبان هستیم. ۵ بازی بیشتر نمانده و شرایط خیلی سخت است. با توجه به شرایطی که وجود دارد، شاید در سال آینده اصلا بازیکنان ما به خرمشهر برنگردند. حق هم دارند. بالاخره در این شرایط اقتصادی، آن‌ها ماه هاست که حقوقی نگرفته اند.»
از سامری شایعه شده بازیکنان تان قصد ندارند مقابل شاهین به میدان بروند و یا به نشانه اعتراض، قرار نیست به اندازه کافی سفت و محکم مقابل این مدعی بازی کنند که گفت: «با این همه مشکلی که داریم، بازیکنان ما به بوشهر می‌روند و صد در صد توان شان را به کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه برای مان رقم بخورد، اما شخصِ رئیس فدراسیون هم اگر ۷ ماه پول نگیرد، انگیزه‌ای برای کار ندارد. طبیعی است که بازیکنان بعد از این شرایط، به اندازه گذشته خوب و پرانرژی تمرین نکنند، ولی با این حال، مطمئنا با تمام وجود به مصاف شاهین می‌رویم.»
مدیرعامل باشگاه اروند کارون اضافه کرد: «در استانی مثل خوزستان که ۴ تیم در لیگ برتر و ۲ تیم در لیگ یک دارد، فدراسیون باید وارد عمل شده و به ما کمک کنند. در شرایط فعلی تورم در هر زمینه‌ای بیداد می‌کند و مشکلات اقتصادی هم از طرف دیگر، کمرمان را شکسته است. یک زمانی بلیت هواپیمان ۲۰۰ هزار تومان بود، حالا شده ۸۰۰ هزار تومان. در لیگ برتر، اکثر تیم‌ها یا مشکلات شدید مالی دارند یا در حال اعتصاب هستند. باید یکسری بوروکراسی‌ها برداشته بود تا ما هم بتوانیم نفس بکشیم.»
سامری در مورد شایعات اخیر تاکید کرد: «هر کسی در مورد دلایل ضعف ما، دنبال توضیح بود، به خودم زنگ بزند و پیگیر این شایعات نباشد. آن‌ها که علیه کارون اروند این شایعات را می‌سازند، کاش دست در جیب مبارک شان می‌کردند و به حساب ما پولی می‌ریختند تا تیم مان از این وضعیت خارج شود آن وقت می‌دیدید که چطور بازی می‌کردیم! نه این شایعات صحت ندارد، ما با قدرت به زمین می‌رویم، اما بدانید بازیکنان حق دارند که معترض باشند. فوتبالیست‌ها هیچ تخصصی غیر از فوتبال ندارند و باید از فوتبال پول به دست بیاورند، اما اگر موفق به کار نشوند، هزار داستان دیگر به وجود می‌آید. بنده به عنوان مدیرعامل هم نمی‌توانم وارد ذهن بازیکنان شوم و به آن‌ها بگویم این کار را بکن و آن کار را نکن. فقط امیدوارم هر چه زودتر شرایط مان تغییر کند و روز‌های بهتری از راه برسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی