۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشسکوت داوری فوتبال ایران به مصاحبه قلعه‌نویی و انتقاداتش علیه بعضی از داوران فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرورزشی، محسن ترکی داور سابق فوتبال ایران و پیشکسوت این حوزه درباره صحبت‌های قلعه‌نویی و انتقاداتش از او در زمان داوری‌اش گفت: متأسفانه این موضوع باب شده است. البته این آقا دوره فوتبالی‌اش در حال اتمام است اما هنوز همان رویه‌های سابقش را دارد.

وی ادامه داد: او تا چند وقت پیش می‌گفت دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند قهرمان شود و حالا بهانه‌هایش شده است داوری. به نظر من بهتر است به جای این حرف‌ها خودش را به روز کند و شیوه‌های جدید مربیگری را یاد بگیرد. فکر نمی‌کنم هواداران فهیم سپاهان هم قهرمانی با این شیوه را بپسندند. همیشه وقتی به انتهای سال و فصل نزدیک می‌شویم این حرف‌ها گفته می‌شود.

ترکی اضافه کرد: ما داوران فهیمی داریم که به این حرف‌ها توجه نمی‌کنند زیرا برخی می‌خواهند با چنین صحبت‌هایی فقط فشار را روی داوران بیشتر کنند.

این پیشکسوت داوری درباره حمایت داوران دیگر از او، علیرضا فغانی، هدایت ممبینی و اشکان خورشیدی تصریح کرد: ما سعی کردیم صادقانه قضاوت کنیم اما اشتباهاتی هم داشتیم. اکنون به کمک تکنولوژی هم اشتباهات داوری به صفر نرسیده و اشتباهاتی وجود دارد. شیوه‌های آن‌ها منسوخ شده و به دنبال آوردن بهانه برای نتیجه نگرفتن هستند. یک زمانی مورینیو هم در این فضاها بود ولی اصلاح شد.

او ادامه داد: مقصر اصلی مدیران ما هستند که پاسخی نمی‌دهند و می‌گذارند این آقایان هر حرفی دلشان می‌خواهد بزنند. این‌ها یکسری حرف‌های صد من یک غاز است که ما به آن‌ها عادت داریم. من به قلعه‌نویی ثابت می‌کنم در همان سال‌هایی که می‌گوید از داوری ضرر دیده، خیلی بیشتر سود کرده است و بسیاری از قهرمانی‌های این آقا به کمک همین اشتباهات داوری به دست آمده است. من می‌توانم این موضوع را اثبات کنم. به هر حال او دنبال بهانه است و الان بهترین بهانه برای او داوری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی