نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال نساجی گفت: تا زمانی که تکلیف مدیریت باشگاه مشخص نشود در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنم.

شیری فرمان غیبت را صادر کرد
به گزارش خبرورزشی، حامد شیری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و به همین دلیل کار برای‌مان سخت شد. استقلالی‌ها بعد از پنالتی و گلی که به ثمر رساندند بر بازی مسلط شدند.
وی ادامه داد: در نیمه دوم برای جبران به میدان آمدیم، اما موفق نشدیم که به هدف خود برسیم. تمام بازیکنان سنگ‌تمام گذاشتند، اما شکل بازی به گونه‌ای نبود که تماشاگران شاهد بازی قشنگ از سوی ما همراه با نتیجه باشند. چند بازیکن تیم ما به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتند امروز در شرایط ایده‌آل قرار نداشتند. خودم هم هفته گذشته مصدوم بودم و امروز چندان آماده نشان ندادم، همچنین فرشاد هم از ابتدا با زانو درد بازی کرد. اوایل بازی هم دروازه‌بان ما مصدوم شد و کادر فنی دست به تعویض اجباری زد و در ادامه دستش برای تعویض بسته شد.
بازیکن تیم فوتبال نساجی درخصوص شرایط این باشگاه خاطرنشان کرد: من به عنوان بزرگتر و کاپیتان در غیاب عباس‌زاده می‌خواستم درخصوص این موضوع صحبت کنم. ما روز‌های سختی را سپری می‌کنیم. هفته گذشته ۲ - ۳ روز مانده به بازی امروز ما زمین تمرین نداشتیم و با وساطت توانستیم تمرین کنیم. با این شرایط کار برای ما خیلی سخت خواهد شد؛ کمبود‌های زیادی در لباس و به هتل رفتن داریم.
وی افزود: کسی که تیم را تحویل می‌گیرد باید مسئولیت پذیر باشد. آقایان اگر قصد تیمداری دارند باید خودشان را نشان دهند و اگر قصد دیگری دارند بهتر است شفاف‌سازی کنند. من از طرف خود می‌خواهم این جمله را بگویم که البته می‌دانم حرف تعداد زیادی از بازیکنان هم هست؛ تا زمانی که تکلیف مدیریت باشگاه مشخص نشود در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی