نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام احتمال اینکه برای تیم اینترمیامی یکی از دو فوق‌ستاره فوتبال جهان را به خدمت بگیرد را رد نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، دیوید بکام، یکی از سهامداران اصلی باشگاه اینتر میامی که تا یکسال دیگر تیم جدیدشان به طور رسمی وارد لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «آیا در فکر آوردن ستاره‌های بزرگ به تیم‌تان هستید؟»، اظهار داشت: ما هم یک لیست رویایی داریم، درست به مانند همه، اما اگر شما منظورتان آوردن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است که هنوز بازی می‌کنند و اینطور به نظر می‌رسد که آنها در پایان دوران حرفه‌ای خود هستند، من اینطور فکر نمی‌کنم. وقتی مسی و رونالدو در چنین سطحی بازی می‌کنند، خیلی سخت است که ببینیم آنها باشگاه‌های خود را ترک کنند. با این حال باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. در فوتبال شما نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

رونالدوی 34 ساله و مسی که در تابستان 32 ساله می‌شود، نشانی از به پایان رسیدن دوران حرفه‌ای در آنها دیده نمی‌شود، به طوری که فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس این فصل در 36 بازی از رقابت‌های مختلف 24 گل به ثمر رسانده و فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز در 36 بازی از رقابت‌های مختلف 36 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید در ادامه خاطرنشان کرد: به عنوان یک سازمان و یک باشگاه ما به دنبال جذب بازیکنانی هستیم و احتمالاتی هم وجود دارد. ما تیم فوق‌العاده‌ای در اینجا داریم و برای چیدن پازل‌های این تیم کنار هم تلاش خواهیم کرد، اما باید سریع‌تر کارمان را شروع کنیم چون تنها یک سال دیگر فرصت داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی