نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشکان خورشیدی به خبرورزشی گفت: در این فوتبال بی‌در و پیکر هرکسی هر حرفی دوست دارد، می‌زند و مدام می‌گوید دست‌های پشت پرده، دست‌های پشت پرده.

به گزارش  خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی گفت اشکان خورشیدی را نمی‌بخشد تا این داور به حرف بیاید. او در گفتگو با خبرورزشی حرف‌هایی جنجالی درباره سرمربی سپاهان زد. بدون هیچ توضیح اضافه‌ای حرف‌های او را بخوانید:
*آقای خورشیدی، اظهارات آقای قلعه‌نویی را که قطعاً شنیده‌اید. گفته شما را نمی‌بخشم.
خب نبخشد!
*این حرف‌ها شما را ناراحت کرد؟
نه، برای چه باید ناراحت باشم؟
*مشکل شما با قلعه‌نویی چیست؟
من مشکلی با کسی ندارم. به نظرم آقایان فغانی، ترکی و ممبینی هم جواب خوبی به ایشان دادند. دیگر در این فوتبال بی‌در و پیکر هرکسی هر حرفی دوست دارد، می‌زند و مدام می‌گوید دست‌های پشت پرده، دست‌های پشت پرده. من که الان ۱۰، ۱۲ سال است دارم در لیگ برتر قضاوت می‌کنم دست‌های پشت پرده را ندیده‌ام که ایشان مدام می‌گوید. اگر دوستان از دستان پشت پرده خبر دارند، حتماً خودشان هم پشت پرده حضور دارند! وگرنه ما که آن پشت نیستیم و چیزی ندیده‌ایم. واقعاً نمی‌دانم چرا قلعه‌نویی اینقدر سفت و سخت به داور گیر داده. برای ما سؤال است. من درباره خودم دارم حرف می‌زنم.
*ظاهراً منظور ایشان اشتباهاتی بوده که شما مقابل او و تیمش داشته‌اید.
داور اشتباه می‌کند، اصلاً بحثی نیست. همین جا در خبرورزشی اعلام می‌کنم اشتباهاتی که اشکان خورشیدی کرده بیشتر به نفع قلعه‌نویی بوده تا به ضرر او. ایشان توقع دارد هر بازی که من سوت می‌زنم، تیمش بازی‌ها را ببرد؟ آقای قلعه‌نویی، چنین چیزی در قانون فوتبال امکان‌پذیر نیست. یک روز می‌بری، یک روز می‌بازی. داور هم ممکن است اشتباه کند. این قشنگ نیست که شما چنین حرف‌هایی می‌زنی. وقتی می‌بری می‌گویی داور عالی بود و وقتی می‌بازی، می‌گویی داور باعث شد ما ببازیم. چند بار اتفاق افتاده بنده اشتباه کرده‌ام و تیم قلعه‌نویی برده است. ایشان ظاهراً خاطرش نیست. از روزی که در استقلال بود تا همین حالا، می‌توانم بازی به بازی برایش بگویم. بازی‌هایی بوده که ایشان به خاطر اشتباه من برنده شده است. من هم همیشه به خاطر اشتباهاتم عذرخواهی کرده ام. اگر ایشان دوست داشته باشد، می‌توانم مثال بزنم که یادش بیاید.
*برایمان مثال می‌زنید؟ کدام بازی‌ها؟
یکی بازی استقلال و فجر. تیم ایشان یک بر صفر جلو بود، در دقایق آخر بازی من یک پنالتی صددر‌صد و به اشتباه به نفع فجر نگرفتم. آقای قلعه‌نویی، چرا آن روز مصاحبه نکردی؟! چرا آن روز نگفتی فلانی مشکل دارد؟ پارسال ایشان یک بار مصاحبه کرد، من سکوت کردم. ظاهراً سکوت من مثمرثمر نبود. دوستان انگار از سکوت من اشتباه برداشت کرده‌‍‌اند. من آنقدر وجود و شهامت دارم که اگر اشتباه می‌کنم، بگویم اشتباه کردم. آقای قلعه‌نویی سال گذشته در ذوب‌آهن که مربیگری کردی، مقابل همین سپاهان که سنگش را الان به سینه می‌‎زنی، پنالتی گرفتم و یادت هست بعد از بازی چه گفتی؟ گفتی اگر این پنالتی که برای سپاهان گرفتند درست باشد، فوتبال را کنار می‌گذارم. بعد رفت فیلم بازی را دید و فهمید درست پنالتی گرفته‌ام. آقای قلعه‌نویی مگر نمی‌گویند مرد است و حرفش؟ چرا فوتبال را کنار نگذاشتی؟! هنوز که در فوتبال هستی. چرا نرفتی؟ خودت گفتی فوتبال و مربیگری را کنار می‌گذارم. مصاحبه‌ات در آرشیو هست.
*فصل قبل زیاد اصطکاک داشتید. درست است؟
بله، در بازی ذوب‌آهن و سایپا ایشان خیلی اعتراض کرد. برای من دست پرت کرد. مدام می‌گفت چرا فلان سوت را زدی. اینقدر اعتراض کرد که اخراجش کردم. از همانجا ایشان با من بد شد. آقای قلعه‌نویی، چرا فکر می‌کنی کنار زمین هر کاری دوست داری می‌توانی بکنی؟ طبق قانون در آن بازی اخراجت کردم. من با شما مشکلی نداشتم. اعتراض کردی باید اخراج می‌شدی. آقای قلعه‌نویی فکر کنم از عذرخواهی من بعد از پدیده هم دچار سوء تفاهم شد. در آن بازی من به اشتباه یک پنالتی برای پدیده گرفتم که البته آن پنالتی گل نشد. من بعد از بازی عذرخواهی کردم ولی انگار آقایان فکر کردند عذرخواهی من از روی ضعف بوده. نه! آقای قلعه‌نویی من شهامت داشتم که عذرخواهی کردم، نقطه ضعف نداشتم. اشتباه کردم و اینقدر جرأت داشتم که عذرخواهی کنم و بگویم آقای قلعه‌نویی اشتباه کردم.
*اصلاً این بحث چرا باز شد؟
به خدا ما نمی‌دانیم چرا هرکس در این فوتبال نتیجه نمی‌گیرد یک لگد به داوری می‌زند. طوری شده که بازی شروع نشده مربی علیه داور مصاحبه می‌کند و باشگاه بیانیه می‌دهد. این یعنی چه؟! چرا جرأت ندارید در آسیا حرف بزنید؟ مگر همین هفته از استقلال و پرسپولیس ۵ امتیاز روی هم نگرفتند؟! چرا مصاحبه نکردید؟ من می‌دانم. چون ۲۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوید.
*آقای قلعه‌نویی در مصاحبه خود گفته فیلم و اسناد دارد و بعداً رو می‌کند.
بسم‌الله! آقای قلعه‌نویی مدرک و فیلم بیاور. هرکسی مدرکی دارد بیاورد و رو کند. خیلی‌ها از این حرف‌ها شنیده‌اند. به قول بچه‌ها با قلدربازی و علی علی گفتن، کاری پیش نمی‌رود، اگر سند و مدرکی هست، رو کنید. در گذشته با هوچی گری و تحریک کردن و بیانیه می‌شد کار‌ها را پیش برد. اگر دوستان، مربیان و مدیران فکر می‌کنند با این اعتراض‌ها نتیجه می‌گیرند، به قول آقای ترکی نمی‌شود، چون دوره‌اش گذشته است.
*البته همواره بحث درباره پشت پرده و داشتن سند و مدرک زیاد بوده است. آیا شما هم سند و مدرکی ندارید؟ (به شوخی)
ببینید اگر من یا هر کسی سند و مدرکی داریم بسم‌ا...، ببریم کمیته اخلاق و بدهیم به آنها. اصلاً چه اشکالی دارد که این چیز‌ها دادگاهی شود؟ تا کی می‌خواهیم بگویم بعداً می‌گوییم؟ ببخشید از همین حرف‌ها پشت آقای قلعه‌نویی هم زیاد است.
*کدام حرف‌ها؟
همین حرف‌هایی که ایشان خودش دارد درباره داوری و مسائل فساد در فوتبال می‌زند. پشت آقای قلعه‌نویی هم خیلی از این حرف‌ها هست و ما هم شنیده‌ایم ولی آیا درست است؟ تا مدرک نباشد که نمی‌شود قضاوت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی