نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی دوم فینال کیفیت خوبی داشتیم و بازی سوم همانطور که دیدید یک جنگ است.

به گزارش خبرورزشی، رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی تیم شهرداری ورامین در بازی دوم فینال رقابت‌های لیگ‌یرتر والیبال، در خصوص برتری برابر سایپا توضیح داد: خوشحالم که پس از باخت در ست اول در ست دوم به بازی برگشتیم و کیفیت خوبی را نشان دادیم. جا دارد تشکر ویژه‌ای را از بازیکنانم کنم که اشتباهشان در بازی رفت را جبران کرده و شانس قهرمانی را برای تیم خودمان نگه داشتند.
او در مورد بازی سوم فینال نیز گفت: در این بازی شانس برابری برای هر دوم تیم وجود دارند و همانطور که دیدید بازی فینال جنگ است، امیدوارم این کیفیت امروز را فردا در بازی سوم هم داشته باشیم. هفت ماه برای این بازی زحمت کشیده‌ایم و امیدوارم نتیجه زحمات خود را بگیریم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در مورد چکه کردن سقف سالن ۱۲ هزار نفری و تأخیر در برگزاری بازی نیز گفت: من فکر می‌کنم به اندازه کافی به این موضوع پرداخته شده و اجازه دهید من چیزی نگویم.
او در مورد برگزاری بازی‌های فینال در زمین بیطرف گفت: چندین سال است که ما تجربه بازی رفت و برگشت را در مراحل مختلف لیگ داشته‌ایم، اما دلیل مخالفت ما این بود که تقریباً کل فصل را صدرنشین بوده و دو میزبانی فینال را حق خودمان می‌دانستیم. به هر حال این موضوع با وجود مخالفت‌های ما بود و با رأی گیری سازمان لیگ این تصمیم را گرفت و باید به آن احترام گذاشت.
محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث عملکرد خوب ورامین در این بازی شد؟ گفت: بازی قبل بدترین روز ما بود و فکر می‌کنم تنها در یک بازی لیگ اینگونه بازی کرده بودیم. خوشحالم که عکس العمل بازیکنان بعد از آن بازی بعد گرفتن انگیزه و جبران نتیجه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی