۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان با همراهی دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز در ساختمان پک با اعضای تیم ملی فوتبال امید ایران دیدار کردند.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و جوانان در این دیدار که با همراهی رئیس و مسئولین فدراسیون فوتبال صورت گرفت، ضمن قدردانی از کلیه عوامل، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم امید اظهار داشت:فوتبال ما سال‌ها است که نتوانسته راهی بازی‌های المپیک شود و ما امیدواریم که این انتظار در دوره آتی به پایان برسد. شاید در مرحله اول کار شما در این مرحله روی کاغذ آسان باشد، ولی نیاز به تلاش زیادی داریم تا به موفقیت برسیم.
دکتر سلطانی فر در ادامه گفت: سال ۹۷ برای ما سال خوبی بود چرا که در این سال شاهد عملکرد خوب و موفقی در ورزش همچنین فوتبال کشور بودیم. تیم بزرگسالان مامقابل قهرمان جهان، اروپا و آفریقا عملکرد خوبی داشت. برای اولین بار دو تیم مطرح پایتخت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و برای نخستین بار پرسپولیس راهی فینال مسابقات شد که اگر محدودیت نبود می‌توانست در این رقابت‌ها قهرمان شود.
وی افزود: همچنین تیم ملی فوتبال ما راهی جام ملت‌ها شد و حتی می‌توانست در این رقابت‌ها قهرمان شود. در رشته‌های شطرنج و کاراته هم عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشتیم. اولین قدم ما در سال ۹۸ رقابت‌های تیم امید است و امیدوارم بتوانیم مجوز صعود به مسابقات مرحله بعد را در تایلند کسب کنیم و در نهایت به المپیک صعود کنیم. من به این تیم خیلی امیدوار هستم.
دکتر سلطانی‌فر همچنین تاکید کرد: آقای تاج و همکارانشان مصمم هستند که به تیم امید کمک کنند و همه ما آماده هستیم که تیم امید موفق و باعث شادی مردم ایران شود البته مشکلاتی مثل ورزشگاه و موارد دیگر در این جلسه بیان شد که ما تلاشمان را می‌کنیم همه را حل کنیم. از شما بازیکنان می‌خواهم همه تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذارید. در کشور هیچ ابزاری مثل ورزش نداریم که با موفقیت در آن بشود ۳۰ میلیون نفر را در یک شب خوشحال کنیم. در عرصه‌های دیگر باید میلیارد‌ها هزینه کرد تا شادی به وجود بیاید در حالی که زندگی خیلی از مردم با فوتبال است. ما خوشحال هستیم که بخش قابل توجهی از کشور به ورزش علاقمند هستند و ما هم خوشحالیم برای شادی آن‌ها تلاش می‌کنیم. برای تیم امید در رقابت‌های فروردین ماه آرزوی موفقیت می‌کنم و باید بگویم انشالله با صعود این تیم پاداش ویژه‌ای برای اعضای تیم در نظر خواهیم گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی