نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی هواداران چلسی تماشای بازی‌های خانگی این تیم در استمفوردبریج را تحریم کرده‌اند تا ساری برود.

آبی‌های لندن به‌دنبال کله کردن ساری! به گزارش خبرورزشی،  به نقل از نشریه دیلی‌میل انگلیس، صد‌ها هوادار تیم فوتبال چلسی که دارنده بلیت‌های فصل این تیم هستند، اقدام به فروش بلیت‌های خود کرده‌اند تا به این شیوه اعتراض خود را به تصمیم مدیران باشگاه برای ابقای مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی تیم نشان دهند.

طبق گزارش این نشریه، تا کنون بیش از ۴۰۰ نفر از هواداران چلسی بلیت‌های فصل خود و صندلی‌های‌شان برای بازی خانگی پیش روی این تیم مقابل وستهام، در بخش خدمات مبادله‌ای سایت باشگاه چلسی به فروش گذشته‌اند.

همچنین نزدیک به ۷۰۰ نفر بلیت‌های بازی خانگی چلسی مقابل برنلی را به فروش گذاشته‌اند، ضمن اینکه دیلی‌میل مدعی شده که بخش دیگری از هواداران هم گفته‌اند که حاضر به شرکت در بازی‌های ورزشگاه نیستند. گفته می‌شود که نشانه‌های دنباله‌دار از تحریم بازی‌های خانگی تیم باعث نگرانی هیئت مدیره باشگاه چلسی شده است و به همین دلیل روی آن‌ها برای اخراج سرمربی سابق ناپولی فشار آمده است.

چلسی تنها سه امتیاز با رده چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد و در لیگ اروپا، تورنمنت دیگری که از طریق آن می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

در همین حال اخبار دیگری از رسانه‌های ایتالیایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه ساری برای هدایت رم در فصل آینده با این باشگاه به توافق رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی