۰
یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی اسپانیا از کاپیتان این تیم به خاطر عملکردش در شب پیروزی خانگی مقابل نروژ تمجید به عمل آورد.

به گزارش  خبرورزشی، در شبی که تیم ملی اسپانیا در اولین بازی‌اش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ مقابل نروژ به دردسر افتاده و به تقسیم امتیازات نزدیک شده بود، سرخیو راموس فرشته ماتادور‌ها شد و با زدن یک ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی سه امتیاز بازی را برای تیم میزبان به ارمغان آورد.
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این بازی به تمجید از سرخیو راموس پرداخت و به شبکه TVE اسپانیا گفت: من از همه چیز راضی‌ام، از رویکرد بازیکنانم و عملکرد آن‌ها که مطابق همان برنامه‌ای بود که من در یک هفته اخیر در طول تمرینات برای بازیکنانم توضیح دادم. شاید به اندازه کافی کارآمد نبودیم و لازم باشد که اعتمادبه‌نفس بازیکنان‌مان را تقویت کنیم، چون انسجام و ثبات عاملی کلیدی برای موفقیت هر تیم است. عملکردمان خوب بود و می‌دانستیم که برای بردن این بازی تحت فشار قرار خواهیم گرفت، چون دفاع نروژ بسیار خوب بود، اما در نهایت ما به هدف مان رسیدیم.
انریکه در ادامه عملکرد کاپیتان و مدافع میانی تیمش سرخیو راموس به خصوص در صحنه ضربه پنالتی را ستود و افزود: سرخیو راموس با پنالتی‌اش لطف بزرگی در حق ما کرد. او در تاریخ فوتبال بازیکنی بی‌نظیر است. باید خوشحال باشیم و قدر تمام نکات مثبت بازی‌مان را بدانیم. مطمئنم که با این بازیکنان و حمایت هواداران‌مان می‌توانیم پیشرفت کنیم.
با وجود آنکه «لاوخا» با تنها یک گل اختلاف موفق شد میهمانش را شکست دهد، انریکه معتقد بود که تیمش مستحق کسب یک پیروزی پرگل‌تر بود.
وی افزود: من فکر می‌کنم حق‌مان بود که ۵ بر یک و ۶ بر یک ببریم، اما قدر موقعیت‌های گلزنی‌مان را ندانستیم. آگاه بودیم که مقابل نروژ باید از نظر فیزیکی بسیار قوی باشیم. بازی را باید با اختلاف بیشتری می‌بردیم، اما به‌هرحال من از پیروزی تیمم راضی‌ام. بازی‌مان کامل بود، چون در آن موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم و بر حریف مسلط بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی