نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

‎مدیر اجرایى تیم ملى فوتبال امید با اشاره به مصدومیت مهاجم باشگاه شارلوا گفت: دلفى امکان حضور در بازى‌هاى این مرحله تیم امید را نداشت.

به گزارش  خبرورزشی  و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال بهزاد آزاد گفت: خوشبختانه باشگاه شارلوا همیشه با تیم هاى ملى تعامل خوبى داشته که از آن جمله مى توان به مواردى مثل حضور قلى زاده و نورافکن در تیم هاى ملى اشاره کرد. در خصوص یونس دلفى نیز هماهنگى لازم صورت گرفته بود و روز هشتم اسفند رسما از باشگاه بلژیکى درخواست شد تا این بازیکن را در تاریخ ٢٧ اسفند در اختیار تیم امید قرار دهند، اما وقتى دلفى دچار مصدومیت شد طبیعتا شرایط تغییر کرد و ما از شارلوا درخواست کردیم مستندات مربوط را ارسال کنند.
وی ادامه داد: به شکل مستمر با دلفى در تماس بودیم و بعد از بررسى مدارک، پزشکان ما هم تایید کردند که این بازیکن امکان همراهى تیم امید در بازى هاى فروردین ماه را ندارد. ضمن اینکه باید تاکید کنم تمام همکاران فدراسیون از نخستین روز سال نو تا روز پایانی مسابقات مقدماتی المپیک با توجه به میزبانى از ٣ تیم خارجى و نمایندگان AFC در تکاپو بودند و در واقع فدراسیون حتی نیم‌روز تعطیل هم در این مدت نداشت.
مدیر اجرایى تیم امید عنوان کرد: یونس دلفى از اوایل فروردین نرم دوى را آغاز کرد در حالى که آخرین بازى ما روز ششم فروردین انجام شد. در اینصورت چرا باید بازیکن را در اختیار مى گرفتیم؟ دیگر بازیکنان مصدوم تیم امید مثل صیادمنش، آذرى و کیخسروى هم به خواست خودشان زیر نظر باشگاه درمان مصدومیت را دنبال مى کردند و البته سلامتى بازیکن براى ما از هر چیزى مهمتر است. بر این اساس عدم حضور دلفى در تهران و اردوى تیم امید کاملا موجه بوده و امیدواریم تمامى این بازیکنان تاثیرگذار را در اردو‌ها و بازى هاى آتى در اختیار داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی