نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته انضباطی گفت: امیدوارم مسئولین و بازیکنان هر دو باشگاه بدون توجه به این حواشی، در مسابقه بزرگ شهرآورد تهران حاضر شوند.

به گزارش  خبرورزشی ، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در شرایطی که از هفته پیش همگان تلاش می کنیم تا دربی تهران برگزار شود متاسفانه مشاهده کردیم برخی از سایتهای هواداری در فضای مجازی مجددا یک موضوع کهنه و قدیمی را به عنوان حربه ای برای تخریب فضای موجود در آستانه مسابقه دربی انتخاب کردند و موضوع این است که از صحبتهای بنده در سال گذشته در یکی از شبکه های رادیویی برداشت غلطی شده بود که اینجانب در سایت فدراسیون فوتبال و شبکه های صدا و سیما روشنگری کردم و سوء تفاهمی که ایجاد شده بود رفع شد.
وی ادامه داد: بعد از آن هیچ مطلب متفاوت دیگری در خصوص آن موضوع از سوی اینجانب در هیچ شبکه ای مطرح نشد و نام تیم و یا بازیکنی در  در صحبت های بنده وجود نداشت. از اینکه در آستانه دربی تهران برخی افراد با نیت خاص صحبت های ضبط شده قبلی را دست به دست می کنند، متاسفم  و امیدوارم مسئولین و بازیکنان هر دو باشگاه بدون توجه به این حواشی که به دور از حسن نیت است در مسابقه بزرگ تهران حاضر شوند و قطعا مسببین رواج این موضوع کهنه و قدیمی هدفی جز ضربه زدن به فوتبال ندارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی