نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای قهرمانی ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هنوز 7 بازی باقی مانده است.

به گزارش  خبرورزشی ، برانکو ایوانکوویچ در پایان اولین تمرین تیمش بعد از دربی ۸۹ که با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم بعد از دربی خیلی خوب است و همه با انگیزه بالا تمرین می‌کنند. این برد برای ما خیلی ارزش داشت، چون باعث خوشحالی هواداران شد.
وی افزود: دربی بیش از هر چیز برای هواداران خیلی ارزش داشت و برای ما هم، تماشاگران از هر چیزی مهمتر هستند و خوشحالیم که توانستیم دل آن‌ها را شاد کنیم، در حال حاضر نیز با انگیزه بالا خود را برای ادامه لیگ و موفقیت‌های بیشتر آماده می‌کنیم.
برانکو درباره برتری آماری تیمش در نبرد هوایی در دربی ۸۹ عنوان کرد: بله آمار به خوبی نشان می‌دهد که ما از ۳۲ دوئل هوایی موفق بودیم و آن‌ها فقط با ۱۳ دوئل برنده بودند. البته این مشکل آن‌ها بود که اصرار داشتند بازی هوایی را انجام دهند، اما ما روی ضربات ایستگاهی نیز خیلی خوب حملات آن‌ها را کنترل کرده و دیدید روی یک سانت عالی ترابی و ضربه خیلی خوب نوراللهی به گل رسیدیم. این برتری کیفیت بهتر ما را نشان می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با این که گفته می‌شود تیمش با برتری در دربی راه زیادی برای قهرمانی طی کرد، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، هنوز ۷ بازی دیگر باقی مانده که بسیار مهم هستند. تراکتورسازی و سپاهان هم شانس قهرمانی دارند و حتی استقلال که با وجود شکست در دربی همچنان کاندید قهرمانی است. ما با تراکتورسازی و سپاهان بازی رو در رو داریم که قطعاً بازی‌های خیلی سختی است. آنچه بسیار اهمیت دارد صدرنشینی ما است که امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل جایگاه خود را حفظ کنیم. خیلی خوشحالم که در هر ۳ جام حضور داریم و همانطور که می‌دانید در جام حذفی هم یک نیمه نهایی سخت مقابل سپاهان پیشرو خواهیم داشت.
وی در مورد صحنه‌ای که در پایان نیمه اول دربی رخ داد و او مجبور شد غیراز بازیکنان تیمش بازیکنان استقلال را هم با هول دادن از مقابل داور دور کند، عنوان کرد: هدف من این بود که بازیکنان از داور دور شوند و اجازه دهند داور کار خودش را انجام بدهد. بازیکنان باید تمرکزشان روی بازی باشد، اگرچه همیشه تصمیمات داور برای ما مشکل‌ساز بوده و خواهد بود.
برانکو در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر این که تیمش چقدر شانس دارد با پیروزی مقابل الاهلی عربستان به لیگ قهرمانان برگردد، خاطر نشان کرد: ما فصل پیش ۳ بر یک به السد باختیم و در شرایطی که همه ناامید شده بودند با ۱۳ امتیاز به عنوان سرگروه صعود کردیم. در حال حاضر من ناامیدی و یا هول شدن در در تیمم نمی‌بینم، چرا که شرایط بسیار خوبی داریم و امیدواریم موفقیت‌های قبل را تکرار کنیم. فصل پیش هم بازی خیلی سختی در ازبکستان داشتیم که بردیم، با الوصل هم بازی سختی داشتیم که پیروز شدیم. حریفان پیش‌روی‌مان قدرتمند هستند. من موقع قرعه‌کشی مسابقات گفتم ما و استقلال در سخت‌ترین گروه قرار داریم و فوتبال همین است، برای موفقیت باید راه‌های سختی طی شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که با تیم‌های خیلی قدری در لیگ قهرمانان هم گروه هستند، یادآور شد: السد از تیم ملی قطر قوی‌تر است، همینطور الاهلی که قدرت زیادی دارد. پاختاکور هم ۸ ملی‌پوش در ترکیب تیم خود دارد، اما ما این حق را داریم که برای خودمان شانس زیادی برای صعود قائل شده و برای اهداف‌مان بجنگیم.
وی همچنین در ارتباط با وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی گفت: هوا قدری بهتر شده است و دیگر خبری از بارندگی‌ها نیست، اما ما فقط یک زمین تمرین داریم و خیلی سخت هست که بتوان کیفیت آن را حفظ کرد، به این خاطر مدام مشغول رسیدگی به وضعیت زمین هستند.
برانکو در پایان با اشاره به وضعیت مالی خود با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از پرسیدن در مورد این مسئله ناراحت نمی‌شوم، اما آنچه مشخص است من همه پول قراردادمان را از باشگاه دریافت خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی