نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: مطمئنا با تمام وجود در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ظاهر می شویم تا بتوانیم در آخرین دیدار خانگی، هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرورزشی، مازیار زارع که به عنوان دستیار محمد احمدزاده روی نیمکت ملوان فعالیت می‌کند، در مورد شرایط تیمش در لیگ یک گفت: «متاسفانه در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. در ابتدای کار، در کنار ملوان نبودیم و می‌دانید که با امتیاز منفی به علت بدهی‌های گذشته، این تیم وارد لیگ شد و طبیعتا مشکلات زیادی داشت، ولی از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفتیم، تلاش کردیم تا ملوان را به جایگاه امنی برسانیم.»
این مربی جوان که سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی را دارد افزود: «در این فصل شانسی برای صعود به لیگ برتر نداریم و باید برای فصل آینده برنامه ریزی داشته باشیم. از سوی دیگر، مشکلات مالی و حواشی زیادی را تجربه کردیم که هر کدام از این مسائل می‌توانست یک باشگاه و یک تیم را دچار ضعف شدید کند، ولی با این حال، فکر نتایج خوبی به نسبت بازی‌های سختی که داشتیم، به دست آوردیم. باید توجه داشته باشیم که در این فصل، هر مشکلی که فکرش را کنید، گریبان‏گیر ملوان بود، ولی دیگر فرصتی برای بازگشت به گذشته نداریم و باید نگاه مان به آینده باشد.»
از مازیار در خصوص دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک نیز پرسیدیم که گفت: «این دیدار در واقع آخرین بازی ما در فصل جاری است که در ورزشگاه تختی بندرانزلی و مقابل چشم هواداران خودی برگزار می‌کنیم. با همین علت، مطمئنا با تمام وجود در این دیدار ظاهر می‌شویم و می‌جنگیم تا بتوانیم در آخرین دیدار خانگی، هواداران را شاد کنیم و خاطره خوبی در این فصل پر از داستان و اتفاق، برای شان بر جای بگذاریم. هدف همه ما این است که سه امتیاز را بگیریم و با همین انگیزه مقابل آلومینیوم به زمین می‌رویم. از سوی دیگر، نتیجه این بازی بر معادلات صعود تیم‌های دیگر به لیگ برتر تاثیر دارد و قطعا ملوان مثل همیشه، جوانمردانه و قدرتمندانه بازی خواهد کرد.»
او در نهایت، با اشاره به مشکلات داوری در فوتبال کشورمان گفت: «این موضوع از ابتدای فصل به شکل عجیبی مشاهده شد. البته نسل جدید داوران ما، جوان و کم تجربه هستند، اما در این فصل، اشتباهات داوری برای اکثر تیم‌ها به وفور دیده شد و حتی محمد احمدزاده نیز چند باری نسبت به این قضاوت‌ها در دیدار‌های ملوان مصاحبه‌های اعتراض آمیز انجام داد، ولی بالاخره هرچه بود، در گذشته اتفاق افتاده و نمی‌توانیم نتایج را تغییر بدهیم. یکسری از تیم‌ها مثل ما، در برخی بازی‌ها به شدت متضرر شدند و طبیعی است که برخی تیم‌ها نیز سود خودشان را بردند. فقط امیدوارم فدراسیون و کمیته داوران، تدابیری بیندیشند تا وضعیت داوری در آینده بهتر از این‌ها شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی