نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صنعت نفت در شرایطی برابر نفت مسجدسلیمان ارائه‌گر بازی محکم و درخور تحسینی بود که نه داعیه قهرمانی و کسب سهمیه داشت و نه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کرد، اما با انگیزه و پاک فوتبال بازی کرد.

به گزارش  خبرورزشی ، در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات فوتبالی تحت تأثیر بازی پرسپولیس - سپاهان بود و کمتر کسی از فوتبال پاک صنعت نفت در بازی با نفت مسجدسلیمان صحبت کرد. مسابقه‌ای که با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم صنعت نفت خاتمه یافت. نفت مسجدسلیمان برای ماندن در جدول بازی‌ها به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت. نفت مسجدسلیمان هم‌استانی و هم‌خانواده صنعت نفت آبادان بود، اما تیم سرجیو برای یک ثانیه هم ملاحظه نفت مسجدسلیمان را نکرد و با همه توان برابر این تیم بازی کرد و در نهایت هم ۳ بر یک پیروز شد.
صنعت نفت اگر برابر نفت مسجدسلیمان مساوی می‌کرد هیچ‌کس خرده‌ای به تیم سرجیو نمی‌گرفت چراکه این فصل ۱۵ مساوی در کارنامه دارد. از سویی باخت صنعت نفت در این دیدار هم چیز عجیبی نبود به خصوص که نفت مسجدسلیمان برای بقا به دنبال پیروزی بود و بازی انتحاری در دستور کار داشت، اما صنعت نفت به گونه‌ای بازی کرد که فردا شرمنده وجدانش نباشد.
صنعت نفت در شرایطی برابر نفت مسجدسلیمان ارائه‌گر بازی محکم و درخور تحسینی بود که نه داعیه قهرمانی و کسب سهمیه داشت و نه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کرد، اما با انگیزه و پاک فوتبال بازی کرد و این رفتار جوانمردانه جای تحسین دارد تا جایی که اکنون می‌توان گفت بهترین تصمیم، تمدید قرارداد سرجیو است. تیم او بعد از تساوی‌های خسته‌کننده سه هفته است که می‌برد و راه بازی ترکیبی و پیروزی را خوب یاد گرفته است. اگر این تیم خوب حفظ و چند مهره تأثیرگذار به ترکیب تیم اضافه شود، صنعت نفت فصل آینده می‌تواند یکی از تیم‌های بالانشین جدول باشد و حتی برای کسب سهمیه بجنگد.
واقعیت این است فوتبال ایران صاحب تیم‌های خوب است. صاحب مربیان جوانمرد که حاضر نیستند در فضای فوتبال حرفه‌ای و با همه مشکلات حقی را تضییع کنند. با وجود همه گزارش‌های منفی در همین فضای فوتبال تیم‌های خوبی، چون صنعت نفت آبادان وجود دارند و حتی دیدیم در هفته‌های پایانی لیگ یک هم تیم‌هایی که نه داعیه صعود داشتند و نه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کردند برابر حریفان ارائه‌گر بازی جوانمردانه‌ای بودند. آفرین به صنعت نفت و تیم‌هایی مثل صنعت نفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی