۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخالفان و موافقان انتخابات فدراسیون کشتی راه خود را می‌روند. اگر سرپرست فدراسیون کشتی کمی حواسش را جمع نکند و مراقب اتفاقات روز‌های اخیر نباشد، قطعاً و بدون شک هم آرامش کشتی و تیم‌های ملی بر هم می‌خورد.

خبرورزشی/مهدی شیروانی؛ شائبه‌های سوء‌استفاده از امکانات فدراسیون کشتی به نفع فرد یا افراد خاص در انتخابات فدراسیون کشتی به پایان رسید. اعتراضات گروهی از داوطلبان شرکت در انتخابات فدراسیون، منجر به برکناری سرپرست کاندیدای انتخابات شده و با معرفی سرپرست جدید، انتظار می‌رفت همه چیز به خیر و خوشی خاتمه یابد و دیگر شاهد بروز حاشیه یا شائبه حمایت از عمر و زید نباشیم. چند روزی است که از روی کار آمدن سرپرست جدید می‌گذرد و او برای رتق و فتق امور مأموریتش را شروع کرده است. برکناری مسئول روابط عمومی و معرفی مسئول جدید، کناره گیری بی‌سروصدای مشاور عالی فدراسیون کشتی، برگزاری جلسه با مسئولان کمیته‌های فدراسیون، دیدار با رؤسای هیئت‌های کشتی همدان، یزد و تهران، بازدید از روند ساخت مجموعه آکادمی کشتی پاسارگاد در محوطه ورزشگاه آزادی و همچنین حضور در تمرین تیم ملی کشتی فرنگی، مجموعه اقداماتی است که طی این چند روز بهروز نعمتی به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی انجام داده است.
خوشبختانه هنوز آرامش بر کشتی حاکم است و حاشیه‌های آزاردهنده قبلی، نتوانسته این آرامش را بر هم بزند ولی متأسفانه بعضی اتفاقات و رفتارها، نگرانی‌هایی را به دنبال دارد که در صورت استمرار و ادامه، شاید خدای ناکرده دوباره یارکشی، دسته‌بندی و جناح‌بندی به کشتی تحمیل شده و دوباره آرامش مورد نیاز ورزش اول کشور دستخوش خدشه شود. این حق هر مسئول، رئیس، سرپرست یا متولی است که با هرکس راحت است کار کند یا مدیریت دلخواهش را اعمال کند، اما قطعاً استمرار این روند، بیانگر این خواهد بود که کشتی راه خودش را می‌رود و مخالفان و موافقان انتخاباتی هم راه خود را می‌روند. اگر سرپرست فدراسیون کشتی کمی حواسش را جمع نکند و مراقب اتفاقات روز‌های اخیر نباشد، قطعاً و بدون شک هم آرامش کشتی و تیم‌های ملی بر هم می‌خورد و هم جناح‌بندی‌ها و یارگیری‌ها، بیش از گذشته پررنگ‌تر و نگران‌کننده‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی