نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک جوان سایپا گفت: علی آقا برای من و‌ مجموعه سایپا زحمت کشیدند و توانستیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. به شخصه از لحاظ فوتبالی مدیون آقای دایی هستم.

رضاوند: با استقلال و پرسپولیس مذاکره نکردم

به گزارش   خبرورزشی ، آرش رضاوند، هافبک جوان سایپا در مورد شرایط تیمش در لیگ هجدهم گفت: تیم ما جزو تیم‌هایی بود که خیلی کم هزینه کرد و فکر می‌کنم ۷،۸ جوان خوب به لیگ معرفی کردیم. پتانسیل تیم ما همین بود چون از لحاظ هزینه تیم‌های آخر لیگ بودیم. با این شرایط خیلی خوب نتیجه گرفتیم. لیگ جذابی داشتیم که پنج تیم برای قهرمانی و سهمیه جنگیدند و مسابقات جذاب تر از گذشته پیگیری شد. فوتبال بحث حق نیست. هر چقدر تلاش کنید و زحمت بکشید حقتان را می‌گیرید. حالا شاید یک سری اتفافات رخ بدهد. اما در نهایت همین سه، چهار تیم نهایی پتانسیل قهرمانی داشتند و در نهایت پرسپولیس به این عنوان رسید.

رضاوند هم‌چنین در خصوص جدایی علی دایی از سایپا گفت: جدایی دایی؟ من زیاد نمی‌توانم‌ وارد این مسائل بشوم. بنده بازیکن هستم و باید در حیطه خودم صحبت کنم. علی آقا برای من و‌ مجموعه سایپا زحمت کشیدند و توانستیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. به شخصه از لحاظ فوتبالی مدیون آقای دایی هستم.

او در پایان گفت: بازی‌های استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه می‌رفتم، من در امید استقلال بازی کردم، شاید در بچگی هوادار یک تیم خاص باشی، ولی وقتی بزرگتر می‌شوید یک سری شرایط است که باید حرفه‌ای کار کنید و تصمیم بگیرید.
آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس است و برای دیده شدن باید به این دو تیم رفت، آرزوی من هم بازی در استقلال و پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی