۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه رقابت‌های کاراته وان ترکیه، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی با برتری در دیدار‌های نهایی اوزان ۵۵- و ۶۸+ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه روز پایانی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در سال ۲۰۱۹ که با حضور ۱۸۱۳ کاراته‌کا از ۱۰۳ کشور در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی با برتری مقابل رقبای خود به مدال طلا دست یافتند.
در پایان رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار با برتری ۵ بر ۲ مقابل یو ون از چین تایپه دارنده ۲ مدال برنز جهان و ۳ مدال طلای آسیا، اولین مدال طلای تیم ایران در لیگ سری آ ترکیه را به نام خود ثبت کرد.
او تا پیش از رسیدن به فینال ابتدا مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. سپس گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان را ۴ بر یک برد. در ادامه با نتیجه ۴ بر صفر لائورن فورباتو فرانسوی را از پیش رو برداشت.
خاکسار در مبارزه چهارم ۵ بر صفر شیوری ناکامورای ژاپنی را مغلوب کرد و در دور پنجم ۳ بر صفر از سد الساندرا حسنی از کرواسی گذشت. نماینده کشورمان در نیمه نهایی ۹ بر ۴ جانا بیتس آلمانی دارنده نقره و برنز جهان را شکست داد و فینالیست شد.
همچنین حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+کیلوگرم با برتری مقابل آیاکا سایتو ژاپنی مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت.
او تا پیش از رسیدن به فینال در اولین دیدار ۸ بر صفر کبری گزوم از ترکیه را شکست داد. سپس با نتیجه ۱۱ بر ۷ رومانا برودرلین از سوئیس را مغلوب کرد. در ادامه ۶ بر صفر بر نورا هالکوئیست از سوئد غلبه کرد.
عباسعلی در بازی چهارم ۴ بر صفر هانا زیوکویج از کرواسی را برد و سپس ۶ بر صفر حبیبا حلمی از مصر را با شکست بدرقه کرد و گام به نیمه نهایی گذاشت. او در این مرحله ۵ بر صفر چاهنز جامی از تونس را شکست داد و فینالیست شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی