نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز ویژه شهرام محمودی شنبه رقم خورد. با شروع دوباره تمرین در اردوی تیم ملی. کسی که ظاهراً حسابی دلش برای بازی در پست تخصصی‌اش تنگ شده است.

خبرورزشی/مهری رنجبر: شهرام محمودی گفت: «من دلم خیلی برای بازی در تیم ملی تنگ شده بود. خاطرات خیلی خوبی با بچه‌ها داشتم. اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در تیم برای‌مان رقم خورد و حالا بعد از دو سال دوری دوباره من برگشتم.» او به خاطر مصدومیت خطرناک کمرش قید تیم ملی والیبال را زد، به رغم همه سختی اش، اما تنها دو سال دوری را تحمل کرد و روز‌های آخر سال ۹۷ برای برگشت با ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی صحبت کرد و موافقتش را هم گرفت. هر چند پشت‌خط‌زن ملی‌پوش به خاطر مصدومیت مچ پایش در لیگ برتر دیرتر به اردو آمد و غایب لیگ ملت‌هاست. محمودی با ورود به اردو و صحبت با سرمربی درباره وضعیتش، زیر نظر سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم تست پزشکی داد. سیامک افروزی قبل از تست پزشکی MRI جدید او را هم دید تا با اطلاعات جدید از مچ پایش کار را شروع کند. او می‌گوید: «شهرام قبلاً یکسری تمرین انجام می‌داد. برای ارزیابی مچ پایش به او گفته بودم MRI بگیرد، نتیجه آن نشان داد وضعیت مچش خیلی بهتر از قبل شده است. بعد تست‌های پزشکی و آمادگی جسمانی هم از او گرفتم.» فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ظاهراً تا اینجا از شرایط پشت‌خط‌زن راضی است: «شهرام هنوز چهار هفته دیگر لازم دارد تا تمرین نرمال را شروع کند. البته برنامه هفته به هفته او را داده‌ام تا اگر اختلالی پیش نیاید، خیلی زود به جمع اردونشینان اضافه شود.» آقای خاص والیبال به گفته افروزی کارش را با بدنسازی شروع می‌کند: «او با بدنسازی کارش را شروع کرده است و از هفته بعد هم تمرین بدون پرش را انجام می‌دهد و هفته سوم و چهارم هم پرش به تمرین او اضافه می‌شود.»
پشت‌خط‌زن ملی درباره برگشت دوباره به تیم ملی می‌گوید: «شرایط کمرم طوری بود که فشار زیاد روی آن خطرناک می‌شد و بعد از مشورت با چند متخصص برای اینکه فشار روی کمرم کم شود از تیم ملی رفتم. من باید بعد از والیبال جراحی کنم که دیگر نمی‌توانم بازی کنم. در این مدت شرایطم بهتر شده و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، اما با کولاکوویچ صحبت کردم تا به تیم کمک کنم و شک نکنید همه توانم را می‌گذارم و امیدوارم مفید باشم.» محمودی امیدوار است برای انتخابی المپیک آماده، آماده باشد: «وضعیتم حالا خیلی بهتر است. مدتی است زیر نظر افروزی درمانم را ادامه می‌دهم و دو، سه هفته دیگر خدا بخواهد، آماده، آماده‌ام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی