نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرامش نیاز ضروری کشتی به‌ویژه تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی است، اما تنها چیزی که مورد توجه نیست همین آرامش کشتی و تیم‌های ملی است.

خبرورزشی/مهدی شیروانی: کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی، هواداران و علاقه‌مندان کاندیداها، مسئولان برگزاری انتخابات و... هر کدام ساز خود را کوک کرده، حرف خود را می‌زنند و هیچ‌کس به فکر آرامش کشتی نیست. در حالی که مهم‌ترین دغدغه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، خاتمه دادن به بلاتکلیفی فدراسیون و تسریع در برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی است، اما تنها کاری که در این ارتباط از سوی وزارت ورزش انجام شده، معرفی سرپرست جدید برای فدراسیون و سپس تغییر دبیر فدراسیون و رئیس کمیته داوران فدراسیون از سوی سرپرست فدراسیون است. بهروز نعمتی انجام تغییرات در فدراسیون را نیز برای رعایت بی‌طرفی در برگزاری انتخابات اعلام کرده است. هرچند سرپرست فدراسیون سعی و تلاش ویژه‌ای دارد خود را در انتخابات و بی‌علاقه به حضور در فدراسیون کشتی بی‌طرف نشان دهد، ولی موضع گیری بعضی کاندیدا‌های مطرح در قبال عملکرد او حداقل بیانگر این است که گویا او در این زمینه چندان هم موفق نبوده و همگان او را بی‌طرف نمی‌دانند. متأسفانه وزارت ورزش هم به این دلخوش است که امور فدراسیون به خوبی در حال اجراست و نیازی به تسریع در برگزاری انتخابات نمی‌بیند و فقط با ذکر قطره‌چکانی اخبار و وعده‌هایی نظیر اینکه همه چیز برای انجام انتخابات مهیاست، یا اینکه منتظر اعلام اسامی نفرات تأیید برای برگزاری انتخابات هستیم، یا اینکه ظرف ۱۵ روز انتخابات کشتی برگزار می‌شود، چیزی از دغدغه و نگرانی تیم‌های ملی نکاسته‌اند! وزیر ورزش هم نیازی به ورود در این قضیه ندانسته و می‌گوید برنامه‌ها برای حضور در المپیک از مدت‌ها قبل شروع شده است.
آقای وزیر اگر برنامه‌های شما برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ از یک سال و نیم پیش آغاز شده، آیا اصلاً توجه دارید که در آستانه رقابت‌های جهانی قزاقستان برای کسب سهمیه حضور در همان المپیک توکیو، کشتی به عنوان یکی از مهم‌ترین ورزش‌ها برای کسب موفقیت در المپیک، حال و روز خوشی ندارد؟! لطفاً کمی زودتر تصمیم‌گیری بفرمایید تا دود این تأخیر به چشم ملی‌پوشان کشتی نرود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی