نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسئولان باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی این تیم را مشخص کنند چون در حال از دست دادن زمان هستند.

به گزارش خبرورزشی، پیروز قربانی در خصوص انتخاب نشدن سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: مسئولان باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی این تیم را مشخص کنند، چون در حال از دست دادن زمان هستند. در کنار انتخاب سرمربی باید بازیکنانی را که هم برای فصل آینده مدنظر دارند جذب کنند.
وی ادامه داد: در صورت آمدن مربی خارجی به تیم استقلال، چون او شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد طبیعتا باید با نظر مجیدی بازیکنان مدنظر را برای لیگ نوزدهم جذب کنند تا بتوانند فصل را خوب شروع کنند. از طرف دیگر باید به استراماچونی زمان کافی داده شود تا بتواند برنامه‌های مدنظرش را در استقلال انجام دهد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: بهتر است تا دیر نشده مدیران باشگاه استقلال قرارداد بازیکنانی را که به اتمام رسیده تمدید کنند تا از این موضوع مثل گذشته متضرر نشوند.
قربانی در خصوص اینکه استراماچونی از کارنامه چندان درخشانی در عرصه سرمربیگری برخوردار نیست، گفت: انتخابی است که از سوی مدیران باشگاه استقلال انجام شده و باید دید استراماچونی بر چه اساسی به عنوان سرمربی استقلال انختاب شده و طبیعتا در صورت نتیجه نگرفتن وی باید مدیران پاسخگوی این اتفاق باشند. استراماچونی به یک یا دو سال زمان نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی