۰
شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس نیازمند ریکاورى روحى و آرامش روانى است! برانکو تمام شد! دوره برانکوئیسم به سر آمد و به پایان رسید!

خبرورزشی/ اردشیر لارودی: حالا باید استرالیا را برد و سپس، فرانسه را هم مغلوب کرد! تیم ملى والیبال، هم به شادابى بیشترى محتاج است و هم باید ریزترین گوشه هاى ریکاورى را، به ویژه در حق عبادى پور، حضرت پور و فیاضى بکار گیرد!
شاید کولاکوویچ، باید بهتر از هر ١٤ بازیکنش بازى کند! پرتغال را هم با یارى "یار هفتم" تیم ملى، هم تماشاگران اردبیلى و هم شخص سرمربى، مغلوب کردیم!
استقلال، وارد مرحله آرامش بعد از توفان مى شود و بلکه هم شده است! تنش هاى قبل، رنگ باخته اند! پول هم چرک کف دست است و به کسى وفا نکرده، پس بایدش داد! پرسپولیس نیز نیازمند است به اینکه نسخه مشابهى بپیچد! ریکاورى روحى و آرامش روانى! برانکو تمام شد! دوره برانکوئیسم به سر آمد و به پایان رسید!
براى استقلال، مثلث منزوى، ماجدى و فتحى، ترکیب نجات بخشى محسوب مى شود! پرسپولیس هم باید به مثلث رغبتى، هاشمى و نبى، اقبال کند و باور بیاورد! تیم مدیران قرمزپوشان، از نظر فیزیکى همه چیز دارد، باید از نظر کار کرد هم خود را تکمیل کند!
سپاهان، حول ترکیب امیر قلعه و مسعود تابش، یک سوم مرد لازم دارد! تابش، خوب بلد است حرف هاى ژنرال را ترجمه و بازگو کند! ذوب آهن، مثلثش، تک نفره مى تازد: سعید آذرى! براى تراکتور، نفر سوم هست: احد شیخ لارى! نفر اول هم، غیر از دنیزلى کیست؟ زنوزى، حامى این دو و نه مردِ دوم؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی