نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراماچونی شناخت زیادی از تیم استقلال و بازیکنان دیگر تیم‌ها ندارد و اینجا باشگاه است که می‌تواند با خرید‌های خوب به تیم کمک کند.

خبرورزشی/ امیرعباس واسعی؛ استقلال دیروز خرید‌های جدید را رسماً معرفی کرد. محمد بلبلی از سپیدرود رشت، میلاد باقری از مس کرمان، علی دشتی از سایپا، سیاوش یزدانی از سپاهان و مسعود ریگی از پدیده مشهد ۵ بازیکنی بودند که دیروز حضورشان در استقلال نهایی شد. هر ۵ بازیکن، بازیکنان خوبی هستند و در فصل گذشته لیگ برتر و لیگ یک ارائه‌گر بازی خوبی بودند، اما حضور خوبشان در ترکیب فصل آینده استقلال نیاز به زمان دارد. اکنون خیلی‌ها این سؤال را مطرح می‌کنند آیا استقلال می‌تواند با این بازیکنان قهرمان لیگ برتر شود؟
از مسعود ریگی بازی‌های خوبی در جلوی خط دفاعی پدیده مشهد دیدیم. سیاوش یزدانی هم در خط دفاعی تیم سپاهان دژ مستحکمی برابر حملات حریفان بود، اما عملکرد خوب در استقلال منوط به هماهنگی با دیگر بازیکنان تیم است. اینکه فضای بازی در استقلال را درک کنند. به دفعات اتفاق افتاده بازیکنی که در یک تیم شهرستانی یا یک تیم کوچک تهرانی خوب بوده با حضور در استقلال و پرسپولیس با بن‌بست مواجه شده و خیلی زود مجبور به تغییر تیم شده است.
استقلال تیم بزرگی است. از قدیم گفته‌اند تیم بزرگ برای قهرمانی نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. استقلال جدا از این بازیکنان چند مهره خوب هم برای تأثیرگذاری در میدان مسابقه می‌خواهد. بازیکنی که بازی در استقلال برای او سنگین نباشد و فشار زیادی را که روی دوش فرد می‌آید تحمل کند و به خوبی با مسائل این تیم کنار بیاید.
استقلال ۶ سال است قهرمان لیگ برتر نشده و طبیعی است از سوی تماشاگرانش برای قهرمانی در فصل جدید تحت فشار باشد و قطعاً این فشار به بازیکنان جدید هم وارد خواهد شد. استقلال هنوز هم فرصت‌های جدیدی برای خرید دارد و دست‌کم در روز‌های آتی باید بازیکنانی به ترکیب اضافه شوند که شناخته‌شده‌تر باشند. بازیکنی با چند بازی خوب در سپیدرود رشت شاید نتواند در همان شروع همه خواسته‌های تیم را برآورده کند، چون شرایط بازی در استقلال با دیگر تیم‌ها متفاوت است و طبیعتاً در کنار این‌ها باید بازیکنان بزرگی به ترکیب اضافه شوند تا خواسته‌های تیم را برآورده کنند. در چنین فضایی است که می‌توان رفته رفته بازیکنان جوان و جویای نامی را به ترکیب اضافه کرد و از آن‌ها بازیکنان خوبی برای آینده تیم ساخت.
فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری و... هم پیش از حضور در استقلال بازیکنان خوبی بودند، اما در جمع آبی‌ها فروغ گذشته را تکرار نکردند. این اتفاق ممکن است در مورد خرید‌های جدید هم تکرار شود و به سود استقلال است با این همه هزینه بازیکنانی را به ترکیب اضافه کند که امتحان پس‌داده باشند. البته که بازیکنانی با کیفیت اللهیار صیادمنش می‌توانند در همان استارت، تیم را به هدف نزدیک کنند.
استراماچونی شناخت زیادی از تیم استقلال و بازیکنان دیگر تیم‌ها ندارد و اینجا باشگاه است که می‌تواند با خرید‌های خوب به تیم کمک کند.
کارشناسان و پیشکسوتان پاسخ می‌دهند
آیا خرید‌های جدید استقلال می‌توانند باعث قهرمانی این تیم شوند؟
بهتاش فریبا: بازیکنان باانگیزه، بهتر به تیم کمک می‌کنند
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، در این خصوص گفت: من معتقدم استقلال باید در خرید بازیکن دقت زیادی داشته باشد و براساس ضعف‌هایی که دارد بازیکن بگیرد و قطعاً بازیکنان جدیدی که گرفته‌اند روی حساب بوده و بازیکنان باانگیزه، بهتر می‌توانند به استقلال کمک کنند. استقلال ۶ سال است قهرمان لیگ نشده و هواداران حق دارند توقع قهرمانی از تیم داشته باشند. به امید خدا اگر مشکلات مالی تیم حل و بدهی‌ها پرداخت شود تیم باانگیزه‌ای را راهی لیگ خواهیم کرد.
مهدی فنونی‌زاده: توقع من بیشتر از این بود
 هافبک اسبق استقلال در این خصوص به خبرورزشی گفت: توقع خود من بیشتر از این بود و فکر می‌کردم می‌شد بازیکنان بزرگتری را جذب کرد، اما به هر حال این بازیکنان هم فصل گذشته در تیم‌هایشان عملکرد خوبی داشتند و جوان و باانگیزه هستند و اگر قدر خودشان را بدانند و بازیکنان بزرگ استقلال هم با تیم تمدید کنند می‌شود امیدوار بود استقلال بتواند تحت هدایت مربی جوان ایتالیایی جام بیاورد. اگر چه باز هم می‌گویم استقلال باید برای رضایت دل هواداران خود یکی، دو ستاره هم جذب کند.
سیروس دین‌محمدی: امیدوارم قدر پیراهن استقلال را بدانند
 هافبک اسبق استقلال در این خصوص به ما گفت: اگر مهره‌های خوبی در اختیار استراماچونی گذاشته نشود او نمی‌تواند با استقلال موفق شود و جام بیاورد. استراماچونی شناختی از بازیکنان ایرانی ندارد و به هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بر سر خرید بازیکن جدید اعتماد کرده لذا اگر تیم را قوی نبندیم پول‌مان را هم برای بازیکنان جدید و هم برای سرمربی دور ریخته‌ایم. در حال حاضر استقلال ۵ بازیکن جدید جذب کرده که امیدوارم خوب باشند و درک کنند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند و کمک کنند استقلال پس از سال‌ها قهرمان شود.
سعید مراغه‌چیان: تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد
کاپیتان اسبق استقلال در این خصوص به خبرورزشی گفت: استقلال تیم بزرگی است و قطعاً نیاز به بازیکنان بزرگ و باانگیزه دارد. من شناخت زیادی از بازیکنانی که جذب کرده ندارم و نمی‌دانم در شرایطی که سرمربی تیم تازه ۲ روز است به تهران رسیده چطور ۵ بازیکن جدید جذب شده است؟ فقط امیدوارم به درد تیم بخورند و بتوانند توانایی‌هایشان را در استقلال نشان دهند. خیلی‌ها در تیم‌های خودشان خوب بوده‌اند، ولی وقتی جذب استقلال شدند نتوانستند خودشان را ثابت کنند.
شاهین بیانی: می‌شود با جوان‌تر‌ها موفق‌تر هم بود
کاپیتان اسبق استقلال در این خصوص به خبرورزشی گفت: نمی‌شود از حالا گفت خرید‌های استقلال خوب هستند یا بد و باید زمان بگذرد و آن‌ها در شرایط داخلی تیم قرار بگیرند و با جو موجود در تیم بزرگ استقلال آشنا شوند. تاریخ نشان داده بازیکنان جوان و جویای نام و باانگیزه، بهتر از برخی ستاره‌های اشباع شده جواب می‌دهند لذا باید صبور بود و دید این بازیکنان جدید در استقلال چه خواهند کرد. من امیدوارم امسال سال قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی