نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گفت: اتفاقات سال پیش گرچه سختی‌های خاص خود را داشت، اما با همدلی و وفاق شهری و استانی توانستیم از آن روزها فاصله بگیریم.

به گزارش خبرورزشی ، رئیس شورای شهر مشهد در جلسه علنی شورا که با حضور مالک، اعضای کادر فنی و برخی از بازیکنان تیم فوتبال پدیده شهرخودرو برگزار شد، با اشاره به حمایت‌های مستمر و جدی شورای پنجم شهر مشهد از حوزه ورزش، اظهارکرد: این تیم در فصل گذشته با شرایط بحرانی روبرو شده بود و بقای تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت که مدیریت شهری مشهد در حساس‌ترین بزنگاه زمانی، وارد شد و با حمایت خود موجبات تداوم حضور و افتخارآفرینی تیم فوتبال پدیده را به ارمغان آورد.
حیدری افزود: مدیریت شهری مشهد حمایت از این تیم را بعنوان یک خواست و مطالبه عمومی بویژه از سوی جوانان شهر دانست و لذا براساس احساس تکلیف، به این موضوع وارد شد.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال پدیده شهرخودرو نقش و تاثیرگذاری بی‌نظیری در فضای هویت‌بخشی و انسجام و شورآفرینی شهر داشت، خاطرنشان کرد: حضور چشمگیری هواداران این تیم در ورزشگاه امام‌رضا (ع) بزرگترین تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی در شهر است و مهمترین فضای شور و نشاط برای احساس تعلق خاطر به شهر محسوب می‌شود.
یحیی گل‌محمدی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت شورای شهر و شهرداری مشهد، گفت: تاکنون در شهر‌های مختلفی فعالیت داشته‌ام، ولی چنین اراده‌ای برای موفقیت تیمی از سوی مسئولان آن شهر مشاهده نکرده‌ام.
فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو نیز خاطرنشان کرد: بار‌ها گفته و بازهم تاکید می‌کنیم که اگر حمایت‌های شورای پنجم شهر مشهد نبود، تیم پدیده شهرخودرو جایگاه کنونی را نداشت و این موفقیت ثمره لطف و محبت مدیریت شهری است.
یحیی و رحمتی در شورای شهر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی