۰
چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز دوم جولای، روز جهانی ورزشی‌نویسان بود. هرچند پای ثابت یکی از دو، سه تبریک سالانه فدراسیون‌ها، نهاد‌ها و انجمن‌های ورزشی به خبرنگاران همین روز است، ولی از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، حال و روز ورزشی‌نویسان اصلاً خوب نیست.

خبرورزشی/ سیدهادی فیاضی*؛ در این سیل فشار‌های اقتصادی، دیوار ورزشی‌نویسان کوتاه کوتاه است. رسانه‌های ورزشی که هر روز با مشکلات و سختی‌های فراوانی روبه‌رویند و به تبع آن نتایج این مشکلات به روزنامه‌نگاران و فعالان وابسته به رسانه می‌رسد.
از بحران کاغذ گرفته که هر روز بدتر و پیچیده‌تر می‌شود و امروز می‌بینید خبرورزشی در چه کاغذ عجیب و غیرعادی‌ای منتشر شده تا حذف آگهی‌های دولتی از رسانه‌های ورزشی. همه و همه هزینه‌های رسانه‌ها را به طور سرسام‌آوری افزایش داده و درآمدهایشان را به نسبت عکس کاهش. ورزشی‌نویسان خبرورزشی امروز فقط شما را دارند. به امید دیدار روزانه شما تلاش می‌کنند و وجدان و تعهد‌شان و این روز‌ها زندگی و سلامت‌شان را برای انجام رسالت مطبوعاتی‌شان گذاشته‌اند تا این عشق و این رفاقت و امید پابرجا بماند.
برای حال و روز ورزشی‌نویسان و رسانه‌های ورزشی دعا کنید. روز‌های سخت و دشواری را پشت سر می‌گذاریم. همراهی شما تنها امیدمان است در دوران تدبیر و امید. ما که دوست داریم همیشه امیدوار باشیم، ولی اگر می‌خواهید بدانید چه روزی برای ورزشی‌نویسان مبارک است، این چند مورد را بخوانید. اگر مسئول هستید محض رضای خدا اقدام کنید و اگر خواننده، آرزو: تأمین کاغذ مطبوعات و حذف دلا‌ل‌ها و مافیای کاغذ، ایجاد تعاونی‌های مسکن برای روزنامه‌نگاران، تسهیل در امور بازنشستگی روزنامه‌نگاران با قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، بالا رفتن سطح مطالعه کتاب و روزنامه در جامعه، تأمین امنیت شغلی، استقلال و آزادی رسانه‌ها...
باورش سخت است، اما ساده‌ترین شرایط روزنامه‌ها در تمام دنیا، حالا سقف آرزوی ما شده است.
 
*مدیر مسئول روزنامه خبرورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی