نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتلتیکومادرید واکنش تندی به صحبت‌های بارتومئو درباره علاقه بارسلونا به جذب گریزمن و مذاکره با مدیرشان واکنش نشان داد.

اتلتیکو مادرید به گریزمن: کجا میری برادر؛ بایست! به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت رسمی اتلتیکومادرید، به دنبال صحبت‌های امروز جوسپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا درباره علاقه این باشگاه به جذب گریزمن، اتلتیکومادرید لازم می‌داند بیانیه زیر را برای شفاف سازی اوضاع منتشر کند: روز ۱۴ مِی بود که گریزمن رسما به میگل آنخل گیل مارین، دیگو سیمئونه و آندره‌آ برتا از تصمیمش برای جدایی پرده برداشت. چند روز پس از آن بود که اتلتیکومادرید مطلع شد بارسلونا و گریزمن از ماه مارس با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. به طور دقیق تر، چند روز پس از حذف اتلتی از لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس. اتلتیکومادرید می‌داند که طرفین از اواسط ماه فوریه در حال مذاکره بر سر بند‌های قرارداد بوده‌اند!
درباره حرف‌های امروز بارتومئو باید بگوییم ملاقات نمایندگان دو باشگاه تایید می‌شود. روز گذشته اسکار گرائو با میگل آنخل گیل مارین ملاقات کرد. در این جلسه آقای گرائو تایید کرد که بارسلونا قصد دارد زمانی که بند آزادسازی گریزمن در روز یکم جولای از ۲۰۰ به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرده، آن را فعال کند و گریزمن را به خدمت بگیرد، اما می‌خواهد اگر ممکن باشد این پرداخت با کمی تاخیر صورت بگیرد. پاسخ اتلتیکومادرید مطابق انتظار منفی بود. به این خاطر که باشگاه اعتقاد دارد هم بارسلونا و هم گریزمن به اتلتی و هوادارانش بی‌احترامی کرده‌اند.
نتیجتا اینکه اتلتیکومادرید امروز به دلیل حقی که دارد، آنتوان گریزمن را به تمرینات پیش فصل فرامی‌خواند و این بازیکن باید روز یکشنبه هفته آتی خودش را به کادر فنی معرفی کند. این درخواست به گریزمن، وکیل و ایجنتش اعلام شده است.
اتلتیکومادرید همچنین لازم می‌داند در انتها تنفر و تاسفش را از رفتار هر دو طرف قضیه یعنی گریزمن و به‌خصوص باشگاه بارسلونا را در این قضیه ابراز کند. به‌خصوص بارسلونا به خاطر وسوسه کردن یک بازیکن به زیر پا گذاشتن قراردادش با باشگاهی دیگر آن هم در میانه فصل که اتلتی نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت بلکه برای قهرمانی در لالیگا و مشخصا در رقابت با بارسلونا می‌جنگید. اتفاقی که از نظر ما نقض آشکار قوانین و رسم و رسومات حاکم بر مذاکره و نقل و انتقالات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی