نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌منظور حضور فعال در سالن‌های نمایشگاهی جهت امر به معروف و نهی از منکر، جلسه یاوران معروف در هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی برگزار شد.

برگزاری جلسه یاوران معروف در نمایشگاه تجهیزات ورزشی

به گزارش دفتر پایگاه مقاومت بسیج، جلسه «یاوران معروف» پایگاه مقاومت بسیج سازمان توسعه تحارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در خصوص رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی، در هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور فرمانده پایگاه بسیج سیدابراهیم حسینی، فرمانده خواهران مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت سرکار خانم اسماعیلی و مسئول بسیج خواهران این پایگاه خانم حسینخانی و دیگر اعضای شورای پایگاه و مجری این نمایشگاه برگزار گردید.

در این جلسه یاوران معروف بسیجی به‌منظور حضور همه‌جانبه و فعال در سالن‌های نمایشگاهی مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر، رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی از تاریخ ١٣٩٨/۴/١٨ تا ١٣٩٨/۴/٢١ هماهنگی و احرای اقدامات لازم را به عمل آورند. در ضمن طی این نمایشکاه دکتر حسین‌زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دکتر عزتی معاون اموز نمایشگاهی در جهت امر به معروف از غرفه حجاب برتر تقدیر و تشکر نمودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی