نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در رابطه با بازگشت حسین ماهینی به تهران شایعات مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از آن‌ها خبر از حضور او در تیم شهرش شاهین بوشهر می‌دهد.

به گزارش   خبرورزشی ، کاپیتان دوم پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل نیروی‌زمینی تهران دچار مصدومیت شد، اما همراه کاروان پرسپولیس به اردوی ترکیه رفت. حسین ماهینی که فصل گذشته رباط صلیبی عمل کرده پس از برخورد زانویش با زانوی بازیکن نیروی‌زمینی مصدوم و از زمین خارج شد. ماهینی در ادامه نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند و در ترکیه هم مصدوم نشان داد تا به ایران بازگردانده شود.

او برای عکسبرداری از زانوی مصدوم خود و احتمالاً ادامه درمان به تهران بازگشت. دیروز و در پی بازگشت حسین ماهینی به تهران شایعات مختلفی به راه افتاد. اولین شایعه این بود که رباط صلیبی این بازیکن دوباره دچار مصدومیت شده و باید آن را ترمیم کند. البته امیدواریم این شایعه صحت نداشته باشد، چون پارگی رباط صلیبی آن هم برای دومین بار متوالی می‌تواند فوتبال ماهینی را تمام کند.

دومین شایعه قرار گرفتن کاپیتان دوم در لیست مازاد گابریل کالدرون بود. از آنجایی که سرمربی آرژانتینی در سمت راست خط دفاعی خود مهدی شیری حالا ملی‌پوش را دارد و با توجه به اینکه اخیراً از سیامک نعمتی هم به دلیل ترافیک خط میانی در این پست استفاده کرده این شایعه قوت گرفت.

اما سومین شایعه پس از بازگشت حسین ماهینی حضور او در تیم زادگاهش شاهین شهرداری بود! اینکه بازیکنان فوتبال معمولاً در سال‌های پایانی بازی خود به شهر و دیارشان بازمی‌گردند امری متداول است، اما حسین ماهینی هنوز دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

او سال گذشته قراردادش را به مدت ۳ سال و تا پایان لیگ بیستم تمدید کرد و هرگونه جدایی احتمالی منوط به توافق دو طرفه است.

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت داستان حسین ماهینی و پرسپولیس به کجا می‌کشد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی