۰
شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با تیم امید بهترین راهکار آقای ویلموتس است از این لحاظ که با تیم ملی خودمان یعنی تیم ملی امید بازی داریم و استرسی که باید بازیکنان تحمل کنند را تحمل نمی‌کنند.

به گزارش   خبرورزشی ، رشید مظاهری در حاشیه اولین تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در اینجا حضور دارم و آقای ویلموتس من را به تیم ملی دعوت کرده است. در مورد لیست تیم ملی باید بگویم یکی از راه‌هایی که خیلی ساده می‌توان بازیکنان تیم ملی را دید همین اردو‌ها است. بازیکنان دعوت شده جزو بهترین بازیکنان هستند و آقای ویلموتس کار درستی انجام داده است.
وی در مورد اینکه شما همیشه در لیست اول تیم ملی حضور داشتید و اکنون آمده‌اید و در لیست دوم تیم ملی حاضر هستید، گفت: لیست اول و دوم نداریم ما باید برای تیم ملی بجنگیم. در حال حاضر این تیم ملی ما است. بهترین کاری که باید انجام دهیم تمرین و تلاش است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار دوستانه با تیم ملی امید اظهار داشت: بازیکنانی که آمده‌اند اکثر آن‌ها جدید هستند. بازی با تیم امید بهترین راهکار آقای ویلموتس است از این لحاظ که با تیم ملی خودمان یعنی تیم ملی امید بازی داریم و طبعا بازیکنان استرس چندانی برای این دیدار ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی