۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری درباره اولتیماتوم فیفا به ایران به‌خاطر ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها گفت: سخنگوی فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش خبرورزشی، ابراهیم شکوری در پایان دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امید و بزرگسالان گفت: فکر می‌کنم برگزاری این دیدار اتفاق خوب و بزرگی بود و باید این مسابقات در آینده بیشتر شود تا تمام بازیکنان برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان انگیزه پیدا کنند. این پتانسیل را داریم که ۳، ۴ تیم ملی فوتبال داشته باشیم.

وی درباره حکم کمیته اخلاق و دلیل عدم ابلاغ این حکم توسط دبیرکل فدراسیون گفت: فدراسیون علوی را به عنوان سخنگو معرفی کرده که در این رابطه و مسائل دیگر وی باید پاسخ‌گو باشد؛ اگر سوالی درباره بازی امروز باشد در خدمت هستم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص کیفیت پایین مسابقه و این‌که به نظر می‌رسد چنین دیدار‌هایی نمی‌تواند کمک زیادی به تیم امید در راه آماده‌سازی حضور در المپیک داشته باشد، گفت: این برداشت شماست و باید دید برداشت کادر فنی دو تیم چه است. هر دو سرمربی حتما ایده‌هایی برای برگزاری این مسابقه داشته‌اند، اما امیدواریم در آینده بتوانیم بازی‌های بیشتر و بهتری را برای هر دو تیم تدارک ببینیم.

شکوری درباره علت عدم حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: بازی دوستانه بود و نظر سرمربیان دو تیم این بود که حضور تماشاگران خیلی لزومی ندارد. سعی می‌کنیم در دیدار‌های آینده از حضور تماشاگران استفاده کنیم.

وی در خصوص عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و اولتیماتوم فیفا به ایران عنوان کرد: آقای علوی به عنوان سخنگوی فدراسیون باید در این زمینه پاسخ‌گو باشد. سعی می‌کنیم ان‌شاءالله در آینده این معضل را هم حل کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی