نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره وضعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها و خطر تعلیق فوتبال ایران توضیحات قابل توجهی داد.

تا آبان وقت داریم؛ ورود زنان به ورزشگاه یا تعلیق!
به گزارش خبرورزشی، محمدمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پس از پایان دیدار دوستانه تیم ملی و تیم امید در مورد عدم حضور هواداران برای تماشای بازی که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: این یک نظر و تصمیم جمعی بود؛ این یک مسابقه تمرینی بود که در فهرست مسابقات فیفا نبود. در این مسابقات، مربیان برنامه‌های تاکتیکی خودشان را پس از یک اردوی تمرینی مورد بررسی قرار می‌دهند و طبعا حضور رسانه‌های گرامی هم به این خاطر بود که به آن‌ها گفته بودیم و شاید اگر اعلام نمی‌شد در خدمت شما عزیزان هم نبودیم. با این حال خوشحالیم در خدمت شما هستیم.
حرفی در مورد حضور بانوان نزده بودیم
علوی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور تماشاگران به خاطر عدم حضور بانوان بوده، اینگونه واکنش نشان داد و افزود: این نظر شما است که تماشاگران بانو حضور خواهند داشت؛ ما اصلا چنین چیزی اعلام نکردیم. مدیر رسانه‌ای تیم امید اینجا است. اصلا کادر فنی تیم امید در مورد عدم حضور تماشاگران اطلاعی نداشته. در مورد بلیت فروشی رایگان هم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، چون فیفا اجازه نمی‌دهد.
تا نوامبر (آبان ماه) برای حل مشکل بانوان زمان داریم
سوال بعدی از علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون در مورد مهلتی بود که فیفا برای حضور بانوان به استادیوم‌ها فرصت داده. او گفت: اولین مسابقه رسمی تیم ملی که در پیش است، به ما فرصت داده اند. یعنی تا نوامبر (آبان ماه) ما فرصت داریم و تا آن زمان نهاد‌های زیرربط و ذی صلاح تصمیم گیری می‌کنند.
فردا قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرعه کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، بیان کرد: در بین دو نیمه آقای تاج به مالزی رفتند. قرعه کشی فردا انجام می‌شود. تنها رفتند و آقای ویلموتس ترجیح دادند در ایران بمانند و برنامه‌های خودشان را پیش ببرند. امیدواریم فردا هم قرعه خوبی در انتظار ایران باشد.
نام ایران خیلی سریع به رنکینگ بازگشت
از علوی در مورد حذف نام ایران از بخش رنکینگ AFC پرسیده شد و او توضیح داد: ما بلافاصله از طریق بخش بین الملل فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع شدیم. فکر می‌کنم ۱۰ شب مالزی بود، ولی خوشبختانه خیلی خیلی سریع اصلاح کردند و خبر خوب را شما خبرنگاران به ما دادید که نام عزیز ایران به رنکینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا بازگشته است.
شهریورماه ویلموتس با رسانه‌ها نشست خواهد داشت
علوی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی چرا کمتر صحبت می‌کند و در این بازی هم به کنفرانس نیامده، توضیح داد: حتما در تمرین اردوی سپتامبر (شهریورماه) در خدمت شما دوستان خواهیم بود و نشست برگزار می‌شود.
نمی‌توانیم به باشگاه‌ها فشار بیاوریم
از مدیر روابط عمومی فدراسیون در رابطه با از دست رفتن دو فیفادی پرسیده شد و اینکه برنامه‌ای در فدراسیون برای جبران آن‌ها در نظر گرفته شده که او پاسخ داد و افزود: نمی‌توانیم به باشگاه‌ها فشار بیاوریم. الان زمان برگزاری اردوی پیش فصل تیم‌ها است. الان می‌خواهم یک خبر را به شما برای اولین بار بگویم. آقای ویلموتس نامه‌ای تنظیم کرده است با امضای خودشان و از باشگاه‌ها برای همراهی و داشتن بازیکن تشکر کرده اند. زمان پیش فصل خیلی خاص است و لذا همکاری باشگاه‌ها قابل تقدیر است و دستشان را می‌بوسیم. بحث اردو هم از ۱۱ روز مارچ شد ۵ روز و بعد سه روز شد.
گمانه زنی تعلیق گمانه زنی خطرناکی بود
علوی در پاسخ به شایعاتی که در مورد تعلیق فوتبال ایران در رسانه‌ها شنیده شد، اینگونه پاسخ داد: فکر می‌کنم گمانه زنی بود، ولی این گمانه زنی، گمانه زنی خطرناکی بود. من تقاضا می‌کنم همکاران عزیز رسانه‌ای با شایعه‌ای که در فضای مجازی پخش می‌شود، خبر منتشر نکنند. وقتی از زبان یک رسانه رسمی خبری را می‌شنویم خیلی تفاوت دارد با این که توئیتی را می‌ببینیم؛ لذا این تفاوت را باید همکاران ما به آن دقت کنند. ولی باور کنید آن نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه که از هتل تا ورزشگاه آمدیم دوستانی که حضورداشتند دیدند که همه ما استرس داشتیم که این موضوع چیست و خودمان داشتیم کم کم نگران می‌شدیم. اما فرض کنید این خبر ساعت ۹ شب مخابره می‌شد و بالطبع این خبر در روزنامه ها‌ی فردا تیتر یک می‌شد و این باعث درددسرهمه ما می‌شد. چون این گونه اخبار بحث کشوری است باید قدری در مخابره ان دقت به عمل بیاوریم.
فدارسیون به تنهایی نمی‌تواند تمام هزینه تیم‌های ملی را بدهد
از علوی درباره حقوق معوقه ویلموتس پرسیده شد. او توضیح داد: بحث آقای ویلموتس نیاز به یک همت کلی برای اجرای برنامه‌ها دارد. فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند هزینه‌های تیم‌های ملی را بدهد. الان تمام غم و غصه تیم امید این است که چطور برنامه‌ها را تنظیم کنند. الان قطر با برزیل بازی می‌کند و تیم امید هم به کمک و حمایت نیاز دارد تا طلسم بیشتر از ۴۰ سال نشود. بحث آقای ویلموتس هم حقیقتا اینکه خودش نسبت به دیرکرد اعتراضی نداشته، ولی فدراسیون خودش را متعهد می‌داند که مطالبات را پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی