نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عقب افتادن زمان شروع مسابقه هاى لیگ، نگران کننده است! این جور قدرت نمایى ها، هم به لیگ لطمه مى زند، هم فرصت زمانى تیم ملى را مى کاهد و هم به تیم امید، مجال بهتر تمرین کردن را نمى دهد!

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ شوخى-شوخى، لیگ برتر دچار خواست اندیشى شد و شروعش عقب افتاد! وقتى سنجیدگى و عاقلانگى در صف اول اندیشه ورزى قرار نگیرد و زمانى که یک تصمیم خوب، با اراده گرایى و نسق کشى توام شود، این مى شود که در حال شدن است: ... لیگ برتر دچار تعویق مى شود و حتى بیم اتفاقات ناجورتر هم مى رود!
عقب افتادن زمان شروع مسابقه هاى لیگ، نگران کننده است! این جور قدرت نمایى ها، هم به لیگ لطمه مى زند، هم فرصت زمانى تیم ملى را مى کاهد و هم به تیم امید، مجال بهتر تمرین کردن را نمى دهد! با یک حرکت، سه بار به فوتبال ایرانى کیش مى دهیم و تمرین هاى این بار کافى در چرخه لیگ برتر را، لجبازانه، کم اثر مى کنیم!
*
ابراهیم شکورى قواره یک دبیر فدراسیون را بخود مى پذیرد. البته اگر مغلوب میل به خود بزرگ بینى نشود و خود را، دبیر کل نخواند.
درباره کلاس VAR حیران و مبهوت مدرس کلاسیم:... یک آقاى سوبخیدون نامى که هیچگاه داور درجه دومى هم در آسیا نبود، حالا مدرس علیرضا فغانى و نظایر اوست، مثل زاهدى فر و برادران حیدرى و بقیه! وقتى داوران ما با هم مى جنگند، AFC هم سوبخیدون را از یک سوراخى، تحمیل مى کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی