نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به خبرورزشی گفت: دوستان می‌دانند که من فقط کار می‌کنم و زیاد با مسائل حاشیه‌ای سروکار ندارم.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ استونی روز‌های ۲۱ تا ۲۷ مرداد در شهر تالین برگزار می‌شود. شاگردان محمد طلایی و حمید باوفا نیز برای حضور در این پیکارها، انجام مسابقات انتخابی تیم‌های ملی و مراحل مختلف آماده‌سازی را پشت‌سر گذاشته، خود را مهیای رویارویی با مدعیان جهانی می‌کنند. در همین رابطه با محمد طلایی به گفتگو نشستیم که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به خبرورزشی گفت:
* غیبت من در جلسه کادر فنی با مدیر تیم‌های ملی را از قبل با محسن کاوه هماهنگ کرده بودم و ایشان می‌دانست به دلیل سفر به شهرستان نمی‌توانستم به موقع خودم را به تهران برسانم و خودشان گفتند مشکلی نیست، بعداً باهم حرف می‌زنیم و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.
* دوستان می‌دانند که من فقط کار می‌کنم و زیاد با مسائل حاشیه‌ای سروکار ندارم. مطمئن هستم خود آقای کاوه هم می‌دانند در این غیبت ناخواسته هم هیچ غرض یا مرضی در کار نبوده و ان‌شاءالله همه با هم برای موفقیت کشتی در میادین مختلف تلاش می‌کنیم.
* طی همین هفته ترکیب نهایی ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی را اعلام می‌کنیم تا همه تکلیف خودشان را بدانند. البته نسبت به مسابقات آسیایی چند تغییر هم خواهیم داشت که در بعضی اوزان به خاطر مسائل فنی و در بعضی وزن‌ها هم برای حفظ سلامتی و کسب بهبودی ملی‌پوشان تغییراتی ناخواسته داریم.
* مثلاً ابوالفضل هاشمی در ۸۶ کیلو به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن را با خودمان به رقابت‌های جهانی نمی‌بریم و به جای او نفر دوم رقابت‌های انتخابی را اعزام می‌کنیم. قطعاً سلامتی هاشمی و بقیه ملی‌پوشان و اردونشینان، برای ما از کسب مدال و حضور روی سکوی جهانی خیلی بیشتر اهمیت دارد.
* برای گرفتن ویزای استونی هم کمی با مشکل مواجهیم و گویا قبلاً سفارت دانمارک این کار را انجام می‌داده ولی الان که تحریم‌های غیرقانونی آمریکایی‌ها به ما تحمیل شده، مجبوریم به جای دریافت ویزای استونی در سفارت دانمارک به گرجستان برویم تا از سفارت آن‌ها در آنجا ویزا بگیریم. به قول معروف باید جهانگردی کنیم تا بتوانیم ویزا بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی