۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر امید عالیشاه نتواند تضمینی برای حضور در پرسپولیس بگیرد، برای جدایی از کمپ سرخ آماده خواهد شد. مگر اینکه در روز‌های آینده، اتفاقات دیگری رخ دهد

به گزارش   خبرورزشی ، امید عالیشاه قصد داشت روز سه‌شنبه دیداری با ایرج عرب ترتیب بدهد. حتی برای این کار، با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تماس گرفت، اما متوجه شد که عرب روز شلوغی را سپری می‌کند و از این رو، با او هماهنگ کرد تا روز چهارشنبه (دیروز) به دیدارش برود. طبق هماهنگی‌های انجام شده، عالیشاه و عرب جلسه‌ای برگزار کردند و امید نیز بعد از اتمام جلسه، حرف‌هایی در مورد توافق دوباره و تمدید قرارداد زد و البته گفت که امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شود.
برخی منابع خبری می‌گویند امید نسبت به وضعیت مالی قراردادش حسابی شاکی و عصبانی است و از این رو از مدیران باشگاه خواسته مبلغ قرارداد را بیشتر کنند. برخی دیگر می‌گویند او دو پیشنهاد بسیار خوب دریافت کرده که هر دو پیشنهاد به لحاظ مالی، بهتر از رقم قراردادش با پرسپولیس است و در صورت جدایی، هیچ ضرری نمی‌کند. این دو دلیل به تنهایی می‌تواند هر بازیکنی را از پرسپولیس دور کند، اما به ادعای گروهی دیگر گویا دلیل جدایی احتمالی امید حضور او در تیم ذخیره‌ها طی دو بازی تدارکاتی و درون‌تیمی در اردوی ترکیه است. هرچند امید در دیدار دوستانه با سایپا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت اما با این حال او شانسی برای خود جهت حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس طی فصل نوزدهم قائل نیست و می‌گویند در این مورد با عرب صحبت کرد. عالیشاه هنوز قرارداد رسمی خود با باشگاه را تمدید نکرده و این نیز، دلیل دیگر او برای ملاقات روز شنبه یا یک‌شنبه آینده است.
اگر امید نتواند تضمینی برای حضور در پرسپولیس بگیرد، برای جدایی از کمپ سرخ آماده خواهد شد. مگر اینکه در روز‌های آینده، اتفاقات دیگری رخ دهد و... البته اطرافیان به پرسپولیس می‌گویند نظر عالیشاه، ماندن در پرسپولیس است مگر اینکه وضعیت دچار تغییر شده و راهی برای ماندن، پیدا نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی