نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز، دوشنبه ۷ مرداد سال ۱۳۹۸ است و در واقع یک دوشنبه دیگر، بدون برنامه ۹۰.

به گزارش   خبرورزشی ، برنامه‌ای که دوشنبه‌شب‌ها روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رفت و حدود دو دهه، یکی از مهم‌ترین رسانه‌های ممکن برای تشریح، آنالیز، تحلیل و کالبدشکافی فوتبال و حواشی آن بود، اما درست از آخرین روز‌های اسفند سال ۱۳۹۷ تا امروز، خبری از برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور در جعبه جادویی نیست.

ساعاتی قبل از شروع برنامه روز دوشنبه ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۷، به فردوسی‌پور اعلام شد برنامه ۹۰ از کنداکتور خارج شده و سپس موجی از اتفاقات باورنکردنی شروع شد؛ اول این‌که به او گفتند دیگر برنامه‌ای به نام ۹۰ پخش نمی‌شود و پس از آن، پیشنهاد قائم‌مقامی به عادل دادند. پیشنهادی که توسط فردوسی‌پور رد شد و برنامه دیگری به نام فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن رفت. حالا ۲۰ دوشنبه بدون برنامه ۹۰ سر شده و امشب نیز خبری از برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور با آن هیجان مثال‌زدنی در اجرا نیست. بدون عادل هم شاید زور رسانه‌های ورزشی کم نشده باشد، اما میزان تخلفات در فوتبال ایران به طرز چشم‌گیری افزایش یافته و دیگر به صورت یک مجله مصور در هر هفته، فضایی رایگان و گسترده با میلیون‌ها بیننده و مخاطب برای بحث در مورد این تخلفات وجود ندارد.

یک دوشنبه در اسفند، ۴ دوشنبه در فروردین، ۵ دوشنبه در اردیبهشت، ۴ دوشنبه در خرداد، ۵ دوشنبه در تیر و حالا اولین دوشنبه مرداد، جمعا ۲۰ دوشنبه بدون برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور را در تقویم نشان می‌دهند. این اقدام از سوی مدیران شبکه سوم سیما، یک فاجعه ملی بود، ولی در ابتدا مثل یک شوخی شروع شد و حالا آن شوخی بعد از ۲۰ دوشنبه‌شب، تبدیل به یک واقعیت زشت شده است: «پشت گوش‌تان را دیدید، برنامه ۹۰ را هم می‌بینید!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی