نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به خبرورزشی گفت: بعضی دوستان فکر می‌کنند حضور در مسابقات بین‌المللی از سرِ بیکاری و برای خالی نبودن عریضه است.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ تمرینات آماده‌سازی و اردویی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات پیت لاسینسکی لهستان در خانه کشتی عبدالله موحد انجام می‌شود. تکلیف انتخاب تعدادی از ملی‌پوشان اعزامی به پیکار‌های جهانی قزاقستان، حداقل برای کادر فنی روشن بوده و برای تعیین تکلیف بعضی اوزان نیز بررسی عملکرد آن‌ها در لهستان موردنظر است. در همین ارتباط و پیرامون اتفاقات اخیر (انتخاب علیرضا دبیر به ریاست فدراسیون کشتی و صدور حکم نایب رئیسی برای حمید سوریان) با محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گپ و گفتی داشتیم که مرد پرتلاش کشتی به خبرورزشی گفت:
* از اول هم اصلاً قرار نبود سعید عبدولی در لهستان کشتی بگیرد. بعضی دوستان فکر می‌کنند حضور در مسابقات بین‌المللی از سرِ بیکاری و برای خالی نبودن عریضه است.
* ما برای هر تمرین یا حضور در هر مسابقه‌ای برنامه و هدفی را مد نظر داریم. مگر می‌شود همین‌جوری بی‌دلیل و یلخی، یکی را به یک مسابقه اعزام کنیم یا اسم یکی دیگر را خط بزنیم؟!
* قطعاً بعضی از کشتی‌گیران را باید بشناسیم. بعضی‌ها را می‌شناسیم ولی باید شرایط فعلی آن‌ها را ببینیم. بعضی‌ها هم در رویارویی با حریفان خارجی نوسان و بالا، پایین دارند که باید نتیجه تمریناتی که انجام داده‌اند را هنگام عمل و اجرا برابر حریفان خارجی ببینیم.
* همین موضوعات می‌تواند از اهداف اولیه و اصلی ما برای انتخاب نفرات اعزامی به تورنمنت‌ها باشد.
* روی اکثر نفرات اردونشین حساب می‌کنیم و به همه آن‌ها امیدوار هستیم. البته روی بعضی‌ها بیشتر و روی بعضی‌ها هم کمتر حساب می‌کنیم. این طبیعت کار است و هرگز نمی‌توان همه ملی‌پوشان را در یک سطح از آمادگی و کسب افتخار داشت.
* از انتخاب علیرضا دبیر هم خوشحالم. زیرا فردی از جنس کشتی است و امیدوارم بتواند با حمایت مردم و مسئولان مشکلات کشتی را برطرف کند.
* علیرضا دبیر و حمید سوریان مکمل هم هستند و خیلی امیدوارم که مسئولان ورزش و حامیان مالی آن‌ها را کمک کنند تا بتوانند بر مشکلات و کمبود‌های کشتی فائق آیند و نتایج خوبی برای کشتی و شادی مردم فراهم کنند.
* قبلی‌ها هم خیلی برای کشتی زحمت‌کشیدند. از حاجی طالقانی، حاجی یزدانی‌خرم، رسول خادم، حمید بنی‌تمیم و... همه این عزیزان دوست داشتند در راه اعتلا و سربلندی کشتی گام بردارند و هر کدام هم در حدتوان زحمت‌کشیدند ولی امیدوارم دبیر و سوریان به دلیل جوانی و شور و نشاط بیشتری که دارند، نتایج بهتر و موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی