۰
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
۰ |
۵
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آن صبح تلخ و غم‌انگیز که تلفن زنگ خورد و خبر وداع زنده‌یاد ناصر احمدپور، چشم‌های ما را به ضیافت اشک و قلب‌مان را به عمق هزاران پایی اندوه برد، پنج سال گذشت.

حرف آخر| ۵ سال بدون آقای سردبیر

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ هنوز این داغ تازه است و هنوز هم ما -شاگردان اولین سردبیر روزنامه خبرورزشی- این خبر را باور نکرده‌ایم. با جای خالی ناصر احمدپور کنار آمدن کار سختی است. این را تمام آن‌ها که سردبیر جدی، سختگیر و در عین حال مهربان خبرورزشی را می‌شناختند، تأیید می‌کنند.

او با علاقه‌ای که به نوشتن داشت و با جدیت واقعاً افراطی‌اش در کار، هر جا که بود، در هر جمعی و در هر بحثی دست بالا را می‌گرفت و همه را مجاب به پذیرش حرف‌هایش می‌کرد.

همیشه هر وقت به او می‌رسیدیم، به احترامش خبردار می‌ایستادیم، نه از سر ترس که از سر احترام، چون بدون تعارف، اسم و رسم اندک‌مان در ورزشی‌نویسی و جایگاه کوچک‌مان در این عرصه را به بزرگی او مدیون بودیم که اعتبارش را پای رشد ما گذاشت و به تک‌تک‌مان جرأت نوشتن و میدان برای نقد کردن داد.

همیشه هر وقت به او می‌رسیدیم، احساس می‌کردیم پشت‌مان به کوه است، اما حالا ۵ سالی است وقتی به ۸ مرداد می‌رسیم، جای خالی‌اش بدجوری توی ذوق‌مان می‌زند و ما هستیم و جای خالی سردبیری که زود رفت...

برای ناصر احمدپور در ورزشی‌نویسی هیچ چیز مهم‌تر از جلب رضایت مخاطب نبود و آنچه به ما آموخت این بود که مخاطب هر روزنامه و رسانه‌ای در واقع صاحب آن رسانه است... جایش خالی و یادش گرامی... در پنجمین سال‌روز وداع آقای سردبیر پشت‌مان به حضور شما گرم است که صاحبان اصلی خبرورزشی هستید.

حرف آخر| ۵ سال بدون آقای سردبیر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی