نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فرض را بر این بگیریم که شاهین بدهکار نباشد سؤال اساسی اینجاست آیا ۵ میلیارد تومان هزینه‌های تیم شاهین را در یک فصل تأمین خواهدکرد؟ قطعاً نه.

خبرورزشی/ سید حمید صادق زاده؛ بودجه‌ای که شورای شهر بوشهر برای تیم شاهین در فصل جاری مصوب کرده ۵ میلیارد تومان است و این در حالی است که تیم شاهین هم‌اکنون نزدیک به ۶ میلیارد تومان بدهی دارد و اگر خدای ناکرده قصد پرداخت بدهی‌ها را داشته باشد باید فصل را با بودجه منفی یک میلیارد تومان آغاز کند. اگر فرض را بر این بگیریم که شاهین بدهکار نباشد سؤال اساسی اینجاست آیا ۵ میلیارد تومان هزینه‌های تیم شاهین را در یک فصل تأمین خواهدکرد؟ قطعاً نه.
اگر قرار بر این است شهرداری بوشهر هزینه‌های تیم شاهین را تأمین کند طبیعتاً باید بودجه‌ای مصوب شود که این تیم برای هزینه آن در فصل جاری برنامه‌ریزی کرده است. در غیر این صورت تیم با شروع بازی‌ها به چالش کشیده می‌شود. مردم بوشهر راضی هستند که شهرداری همه هزینه‌های شاهین را تأمین کند به طوری که بعد از احیای تیم توسط شهرداری همه از شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر تشکر کردند و این اقدام را یک کار خوب در جهت شاد کردن مردم دانستند. متأسفانه قوانین سخت و نفسگیر فقط یقه تیم‌های بوشهری را می‌گیرد. تیم پارس جنوبی جم بعد از حضور در لیگ برتر متوجه شد نمی‌تواند از بودجه‌های دولتی ارتزاق کند در حالی که همه به خوبی می‌دانیم بیشتر تیم‌ها دولتی هستند و از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند و حال این قانون یقه شاهین را هم گرفته است. شهرداری بوشهر قرار است در پایان فصل امتیاز تیم شاهین را به بخش خصوصی واگذار کند که به نظر می‌رسد در صورت این اتفاق آینده خوبی در انتظار شاهین نخواهد بود. به این خاطر که فوتبال برای بخش خصوصی آورده‌ای ندارد. راه‌های درآمدزایی در فوتبال ایران مسدود است و تاکنون هر بخش خصوصی وارد فوتبال کشور شده یا تیم‌داری را رها کرده یا در نهایت کارش به مراجع قضایی کشیده است.
شاهین و فوتبال بوشهر در سال‌های اخیر معرف ستاره‌های خوبی به فوتبال کشور بوده است و این بدین معنی است کمک شهرداری بوشهر به فوتبال این شهر به سود فوتبال ملی هم تمام شده است و همه دوست دارند شهرداری پای کار بماند و برای تیم هزینه کند. این با توجه به درآمد‌های کلان شهرداری کار سختی نیست و از همه مهمتر خروجی هزینه برای فوتبال شادی مردم و جوانان است. اوقاتی که به درستی برای جوانان پر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی