نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: از الان نمی‌شود در خصوص دربی حرف زد، ولی قطعاً در بازی با استقلال هم برای برد به میدان خواهیم رفت.

خبرورزشی/امید یوسفیان؛ در خبر‌ها آمده بود با نظر گابریل کالدرون، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع جدید این تیم از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شد. خبری که بلافاصله توسط باشگاه پرسپولیس و خود این بازیکن تکذیب شد. با این وجود با محمدحسین تماس گرفتیم تا در این مورد و آخرین شرایط پرسپولیس گفت‌وگویی با او انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید...
* محمدحسین خبر کنار گذاشته شدنت را شنیدی؟
بله در جریان قرار گرفتم. نمی‌دانم این عده از کجا خط می‌گیرند و با چه هدفی می‌خواهند من و پرسپولیس را به حاشیه ببرند. واقعاً یک عده معلوم‌الحال هستند که این کار‌ها را انجام می‌دهند و قصدشان به حاشیه بردن پرسپولیس است. البته پرسپولیس با این همه طرفدار آنقدر بزرگ است که این افراد نمی‌توانند تیم را به حاشیه بکشانند. شما شک نکنید همه بچه‌ها یک‌دل و متحد فقط برای قهرمانی چهارم تلاش خواهند کرد.
* پس این موضوع را تکذیب می‌کنی...
بله صد درصد همین‌طور است. کالدرون خودش به من گفت تو تنها بازیکنی هستی که خودم انتخابت کردم و با نظر من به پرسپولیس آمدی. چطور می‌شود الان با نظر کالدرون در لیست مازاد قرار بگیرم؟ واقعاً خنده‌دار است. همه هواداران به خوبی این افراد را می‌شناسند و می‌دانند دشمنان اصلی پرسپولیس چه کسانی هستند.
* شاید حضورت در تیم ذخیره‌ها در بازی دوستانه مقابل گل‌گهر باعث به وجود آمدن چنین حاشیه‌هایی شده است.
اصلاً در پرسپولیس تیم اصلی و ذخیره نداریم. همه بازیکنان شانس بازی کردن به عنوان بازیکن ثابت را در پرسپولیس دارند. کالدرون به عنوان مربی‌ای که تازه به تیم اضافه شده و شناخت زیادی از بازیکنان ندارد ترکیب‌های مختلف را آزمایش می‌کند که این موضوع بسیار طبیعی است. ضمن اینکه من از بزرگتر‌های پرسپولیس یاد گرفتم نیمکت‌نشینی یا حتی سکونشینی در پرسپولیس هم افتخار بزرگی است.
*کم‌کم به شروع لیگ نزدیک می‌شویم. شرایط پرسپولیس چطور است؟
خدا را شکر همه چیز مرتب است. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم به هماهنگی نسبی رسیده است. آماده‌ایم تا با تمام قوا و با قدرت لیگ را شروع کنیم، چون استارت خوب در بازی‌های لیگ بسیار مهم و حیاتی است.
* در بازی ابتدایی باید به مصاف پارس‌جنوبی جم بروید...
همه تیم‌ها قابل احترام هستند و ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. به امید خدا و با حضور هواداران افتتاحیه خوبی داشته باشیم و با کسب سه امتیاز دیدار اول کارمان را شروع کنیم.
* هفته چهارم هم باید به مصاف استقلال بروید...
خب شهرآورد برای هواداران بسیار مهم است. از الان نمی‌شود در خصوص آن بازی حرف زد، ولی قطعاً در بازی با استقلال هم برای برد به میدان خواهیم رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی