نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زبان رایج در فوتبال، زبان مفاهمه و گفتن در راستای تفاهم نیست! حتی خواسته‌ها و خواهش‌ها هم لحن دستوری دارد و حالت ریاستی به‌خود می‌گیرد!

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ اگر چنین نکنید، چنان‌تان خواهیم کرد! مژده می‌دهند که چهار سال محروم‌تان می‌کنیم! بر چه مبنایی؟ با کدام پایه؟ رسانه‌ها مگر زیرمجموعه‌ای وظیفه بگیرند؟ رسانه‌ها مگر استقلال عمل و حق انتخاب ندارند؟
آقای تاج، حواله به جریمه می‌کند و دکتر احمدی - رئیس انجمن ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی - با حرکت سر (!) این مژده رئیس فدراسیون فوتبال را استقبال کرده، به پیشوازش می‌رود!
فیفا و AFC، همواره از قدرت رسانه‌ها، در جهت توسعه برنامه‌های رو به توسعه خود، استفاده مطلوب و مثبت می‌برند و آقای تاج، به‌جای توجه به خواسته‌های رسانه‌ها، که زبان گویای مردمند، از احتمال محرومیت ۴ ساله و ضبط و توقیف «کارت» فوتبالی‌نویسان سخن به میان می‌آورند!
بزرگان و پیشکسوتان رسانه نیز، با سکوت و با تأیید بی‌کلام خود، نظر فدراسیون فوتبال ایران، بلکه نظر رئیس فدراسیون را به مهر قبول ممهور می‌دارند!
درست این است که فوتبال، از دانستگی‌های لایه‌به‌لایه رسانه‌ها، کمال استفاده را ببرد! درست‌تر این است که رسانه‌ها و مردان فکر‌آفرین این حوزه، منبع تولید فکر‌های تازه به تازه و اندیشه‌های نو به نو، برای مرکز مدیریت فوتبال باشند! سیاست من می‌گویم و من دستور می‌دهم، چندی است و بلکه مدت‌های مدیدی است که «ریق رحمت» را سر کشیده‌اند! مطبوعات را و هر نوع دیگر از رسانه‌ها را نه می‌توان وادار کرد به دیدن دستوری و نه صلاح و فایده‌ای هست در این نوع دیدن!
سخن را کوتاه می‌کنیم و می‌گوییم! ... این بار نیز گربه بود و ان‌شاءالله که دیگر از این فرمول‌های ورشکسته استفاده نمی‌شود!
رسانه‌های دستوری، نه اهرم پیشرفتند و نه عامل تغییرات بایسته‌اند! ما به این حساب می‌گذاریم که حتماً نظر آقای تاج، چیز دیگری بوده است و ایشان دست دوستی دراز کرده‌اند نه برای کوتاه کردن دست اندیشه‌ورزان و اندیشه‌ورزی! رسانه را به دلیل پرسش و به هر دلیل دیگری که در راستای مأموریت وقفه‌ناپذیر روزانه‌اش باشد، نمی‌توان به چوب تهدید راند! رسانه‌های ورزشی هم، اهل تهدیدپذیری نیستند! کما اینکه تا امروز هم نبوده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی