۰
سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال درباره قرارداد بلبلی گفت: باشگاه در زمانی که با این قرارداد همکاری را امضا کرد، باید تحقیقات لازم را انجام می‌داد.

به گزارش خبرورزشی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه قبل از امضای قرارداد با محمد بلبلی باید از فدراسیون استعلام می‌کردند، گفت: درباره اینکه کدام مدیری تصمیم به امضای قرارداد با این گرفته باید شفاف‌سازی شود.
بهتاش فریبا  اظهار داشت: متاسفانه محرومیت محمد بلبلی باعث شد استقلال یکی از جوان‌های خوب و آینده دار خود را از دست بدهد.
بازیکن جدید استقلال از سوی کمیته تعیین وضعیت و به دلیل شکایت باشگاه فولاد با ۶ ماه محرومیت روبه‌رو شده است.
باشگاه فولاد پس از اینکه بلبلی به استقلال پیوست، با طرح شکایتی به کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که این بازیکن با وجود قرارداد داشتن با فولاد با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد بسته است که این موضوع توسط کمیته تعیین وضعیت مورد قبول واقع شد.
وی افزود: اینکه چنین اتفاقی رخ داده است برای باشگاه بزرگی همچون استقلال خوب نیست و به طور حتم اثرات منفی را به همراه خواهد داشت.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پرسش من این است، خود بلبلی مگر نمی‌دانست نباید با سه تیم قرارداد امضا کند و چرا این رفتار غیر حرفه‌ای را از خود نشان داد؟ یک فوتبالیست به قراردادی که امضا می‌کند، باید پایبند باشد.
فریبا تصریح کرد: باشگاه استقلال در زمانی که با این قرارداد همکاری را امضا کرد، باید تحقیقات لازم را انجام می‌داد و از فدراسیون فوتبال استعلام می‌گرفت تا چنین مشکلاتی برای این تیم پیش نیاید.
وی تاکید کرد: اشتباه بزرگتر را مدیری در باشگاه استقلال انجام داد که قرارداد این بازیکن را ثبت کرد. اینکه کدام مدیری در باشگاه استقلال چنین کاری را انجام داد موضوعی است که باید شفاف سازی شود.
مربی اسبق استقلال در پایان گفت: این درست است که استقلال اولین بازی خود را در لیگ برتر با شکست آغاز کرد، اما هنوز چیزی برای این تیم تمام نشده است و هواداران باید از استراماچونی و بازیکنان استقلال حمایت کنند تا در بازی‌های آینده شکل واقعی خود را پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی