نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خورخه والدانو از شرایط امروز رئال با هدایت زیدان نگران است و به سبک بازی مادریدی‌ها انتقاد دارد.

هافبک آرسنال به گرگ‌ها پیوست به گزارش خبرورزشی، خورخه والدانو مدیر آرژانتینی پیشین رئال مادرید معتقد است که برخی چیز‌ها در زیدان نسبت به فصل گذشته عوض شده و این تنها یکی از مشکلات متعدد کنونی رئال مادرید است.
والدانو در این باره گفت: یکی از مشکلاتی که رئال مادرید دارد، خط دفاعی است، همه آن‌ها انفرادی عمل می‌کنند و این باعث می‌شود که موقعیت خود را گم کنند. بازی که شروع می‌شود، به نظر می‌رسد حواس تیم پرت و پریشان می‌شود و این زمانی رخ می‌دهد که نظمی وجود نداشته باشد. مشکلات امسال رئال مادرید مشابه آنچه فصل گذشته تجربه کردند نیست، چون تا جایی که ما دیده ایم، زیدان همان آدم سال قبل نیست. در طول تابستان، او همه را گیج کرد، حتی هواداران. بیل قرار بود جدا شود، اما حالا بازیکن ثابت ترکیب است. آن‌ها منتظر پوگبا بودند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.
وی افزود: تصور می‌کنم که زیدان بر اساس این فرضیه که پوگبا را جذب می‌کنند کار کرده است؛ بنابراین در طول پیش فصل، می‌دیدیم که از سیستم‌های مختلفی استفاده می‌کند. به نظرم، او به جای تقویت تیم، بازیکنان را گیج کرد. وضعیت نهایی تیم هنوز مشخص نشده است، و نمی‌دانیم که این تیم بیشتر هجومی است یا دفاعی... وقتی زیزو برای اولین بار هدایت رئال مادرید را به عهده گرفت، از روز اول هیچ شکی نداشتیم که او چه نوع تیمی می‌خواهد. همیشه می‌گفت که چه کسانی بازی خواهند کرد. حالا نمی‌دانیم که چه کسی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی