۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نسیمه غلامی به خبرورزشی گفت: من که کاپیتان تیم ملی هستم ۶۰ میلیون تومان قرارداد بستم. رنج بازیکنان درجه یک هم همین حدودهاست.

خبرورزشی/ حامد اردهالی؛ نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال به همراه الهام عسگری بازیکن تیم نامی‌نو مهمان خبرورزشی بودند و در مورد شرایط لیگ بانوان و تیم ملی صحبت کردند. 

فصل جدید لیگ برتر را چطور می‌بینید؟
غلامی: لیگ برتر فوتسال امسال شور و هیجان زیادی دارد. تیم‌ها خوب هستند. من خودم فکر نمی‌کردم سایپا بتواند اینقدر خوب نتیجه بگیرد. حفاری تیم پر مهره‌ای دارد و تیم‌های نامی‌نو، مس رفسنجان و دختران کویر هم مدعی هستند. تیم هیئت خراسان‌رضوی هم که خودم هستم تیم خوبی است و فکر می‌کنم امسال لیگ پرهیجانی داشته باشم.
عسگری: امسال لیگ جذابی داریم. بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند و تا روز آخر نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه تیمی قهرمان می‌شود.

میزان قرارداد‌ها در لیگ چگونه است؟
غلامی: زیاد نیست. من که کاپیتان تیم ملی هستم ۶۰ میلیون تومان قرارداد بستم. رنج بازیکنان درجه یک هم همین حدودهاست. متأسفانه عدم پخش تلویزیونی باعث شده تا اسپانسر‌ها تمایلی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند و همین عامل سقف قرارداد‌ها را پایین آورده است.

تأثیر تماشاگران مرد و زن در بازی‌های شما چقدر است؟
غلامی: وقتی تماشاچی در سالن باشد انگیزه بازیکن‌ها بیشتر می‌شود. در لیگ بانوان و بازی با سایپا شاهد حضور چند مدیر و تماشاگر آقا بودیم. همان‌طور که حضور تماشاگر مرد برای بازی‌های بانوان ایرادی ندارد حضور تماشاگران زن برای بازی‌های آقایان هم مشکلی ندارد. این اتفاق باعث شد تا دید آقایان نسبت به خانم‌ها عوض شده و ببینند که ما هم می‌توانیم بازی کنیم.
عسگری: اینکه بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند یک نوع تبعیض است. به نظرم با حضور بانوان فضای ورزشگاه هم بهتر می‌شود و هیچ مشکلی برای این مورد وجود ندارد.

موافق حضور مربیان مرد در تیم‌های ملی هستید؟
عسگری: به نظرم مربیان مرد در تیم‌های بانوان باعث می‌شود تا مربیان خانم چیز‌های مختلفی یاد بگیرند و به‌روز باشند. آقایان فضای کاری بیشتری داشتند و این تجربه و توانایی را می‌توانند به مربیان خانم و بازیکنان هم منتقل کنند.
غلامی: من موافق حضور سرمربی آقا برای تیم بانوان هستم. تجربه‌ای که آن‌ها دارند در خانم‌ها وجود ندارد. دو سالی که قهرمان شدیم آقای صانعی در تیم بودند که واقعاً کمک زیادی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی