نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در ساختمان باشگاه با محمد حسن انصاریفرد دیدار و گفتگو گرد.

به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس امروز در باشگاه حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگو با محمد حسن انصاری فرد، انتخاب وی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس را به وی تبریک گفت و برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
گرشاسبی در جریان این دیدار صمیمانه به انصاری فرد گفت: از انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان یک فوتبالیست اخلاق‌مدار سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی که از تجربیات مدیریتی برخورد هستید، بسیار خوشحال شدم و به توانمندی‌های شما واقف هستم و برایتان در این مقطع خاص از پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: می‌دانم که پرسپولیس در قهرمانی‌ها هت تریک کرده و تکرار این موفقیت‌ها نیاز به همدلی و حمایت همه جانبه هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس دارد و بنده هم به عنوان عضوی از این خانواده، هر کمکی که از دستم بر بیاید برای سربلندی پرسپولیس دریغ نخواهم کرد و صادقانه و صمیمانه در خدمت شما هستم.
انصاری فرد ضمن تشکر از حضور گرشاسبی، به وی گفت: پرسپولیس در زمان مدیریت شما روز‌های خوبی را سپری کرد. این موفقیت‌ها هواداران را سربلند کرده است و همانطور که گفتید، تلاش و تکرار آن نیاز به حمایت همه جانبه هواداران از تیم و باشگاه دارد.
مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: آقای کالدرون به عنوان سرمربی جدید نیاز به زمان دارند و هواداران این را درک می‌کنند و من خوشحالم که این همدلی را در خانواده بزرگ پرسپولیس و مدیرانی، چون شما می‌بینم.
انصاری فرد خاطرنشان کرد: از حضورتان در باشگاه ممنونم و حتما از تجربیات همه عزیزان به نوعی باید استفاده کنیم تا انشاا.. پرسپولیس بتواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی