نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان به خبرورزشی گفت: برای بازی با پرسپولیس با برنامه و با نقشه‌های اسکوچیچ قطعاً سعی می‌کنیم تا یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه دهیم.

عیسی آل‌کثیر

به گزارش خبرورزشی، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرورزشی از شرایط خاص دیدار مقابل پرسپولیس گفت.

در ابتدا از کار کردن با اسکوچیچ و افکار این مربی برای ما بگو؟
اسکوچیچ مربی با دانشی است که با چند تیم مختلف ایرانی کار کرده و به فضای لیگ و شرایط فوتبال ایران کاملاً آشنا است و ما باید از دانش این مربی نهایت بهره را ببریم. اسکوچیچ مربی تاکتیک‌مدار با افکار هجومی است که از کار با او لذت می‌برم و سعی می‌کنم از دانش او نهایت استفاده را ببرم و سطح فنی فوتبالم را ارتقا دهم و به بهترین شکل ممکن در خدمت تیم صنعت نفت باشم.

از دو بازی که انجام دادید رضایت داری؟
ما در دو شهرآورد که انجام دادیم به یک برد و یک تساوی رسیدیم. فولاد را در دیدار افتتاحیه لیگ شکست دادیم، بردی که قطعاً تأثیر خوبی در تیم ما داشت. در بازی دوم هم مقابل نفت مسجد سلیمان نمایش خوبی را ارائه دادیم، اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدیم. کسب ۴ امتیاز از دو بازی برای ما قابل قبول محسوب می‌شود و سعی می‌کنیم روند موفق خودمان را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

در رابطه با تیم پرسپولیس و بازی با این تیم در ورزشگاه آزادی چه صحبتی داری؟
پرسپولیس در لیگ نوزدهم تیم خوبی دارد، شاکله تیمش را حفظ کرده و چند بازیکن خوب هم اضافه کرده است. ما به سختی‌های بازی با این تیم در ورزشگاه آزادی به خوبی واقف هستیم، اما انگیزه‌های بالایی داریم و با بازیکنان خوب و نیمکت خوبی که داریم و هوادارانی که می‌دانیم در ورزشگاه آزادی هم ما را تنها نمی‌گذارند بهترین نمایش ممکن را ارائه می‌دهیم تا با امتیاز از تهران به آبادان برگردیم. برای بازی با پرسپولیس با برنامه و با نقشه‌های اسکوچیچ قطعاً سعی می‌کنیم تا یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی