نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه شعار عده‌ محدودی از تماشاگران این تیم در بازی با سپاهان با اهداف خاصی بوده است، گفت: استراتژی ما در لیگ محافظه‌کارانه است نه رقابتی.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری در خصوص تساوی تیم فولاد خوزستان برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: برنامه ای که برای باشگاه فولاد در تمام زمینه ها در نظر داریم، نیاز به صبر و حوصله دارد. هواداران نباید فکر کنند تیمی که پنج سال است قهرمان نشده، باید به سپاهان پنج گل بزند. باید با اعتماد به کادر فنی و صبر و تحمل کارها را پیش برد.
وی در ادامه با اشاره به شعار تعدادی از تماشاگران فولاد علیه این تیم در بازی با سپاهان، گفت: ما به جواد نکونام و همکارانش اعتماد کاملی داریم. باید از جواد که سرمایه این کشور است، مراقبت کنیم. ۱۰ تا ۱۵ نفر با اهداف خاصی شعار دادند و مشخص است که دنبال تماشای فوتبال نیستند. آنها به دنبال این هستند که برای خودشان موقعیتی را ایجاد کنند. بنده با این مبانی آشنا هستم و از تریبون شما می گویم که باید صبر و حوصله داشته باشند. فوتبال محصول کشاورزی نیست که بکارید و زود برداشت کنید.
مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: باید به نکونام فرصت داد. ما مقابل تیمی (سپاهان) بازی کردیم که مدعی قهرمانی است و بازی داخل و خارج از خانه برایش فرقی ندارد. هرچند که پنج، شش بازیکن مصدوم داشتیم و حتی یکبار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم. برایم جالب بود که برای اولین بار در این فصل از مسابقات لیگ این همه تماشاگر به ورزشگاه آمده بود و دست تک تک هواداران را می بوسم. ضمن اینکه جلسه خوبی با سرگروه مشوقان فولاد داشتم که آدم های فوق العاده ای هستند و خودشان اقدام به حذف کسانی می کنند که دنبال منافع شخصی هستند.
آذری در بخش دیگری از گفتگویشدر پاسخ به این سئوال که آیا افشین قطبی از باشگاه فولاد به خاطر مطالباتش به فیفا شکایت کرده است؟ گفت: خیر ایشان شکایتی نکرده است. این مربی مطالباتی دارد و بنده با مدیر برنامه هایش صحبت کرده ام. قرار است جلسه دیگری با هم داشته باشیم تا به توافق برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی