نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اشتباه عجیب گزارشگر تلویزیون به خبرورزشی گفت: این اشتباه برای خود من هم عجیب بود. بعد از این اشتباه عجیب آقای علیفر هزارتا پیام و کامنت داشتم...

به گزارش خبرورزشی، در حالی که بازی تیم‌های رئال‌مادرید و لوانته را علیرضا علیفر گزارش می‌کرد این مجری باسابقه یک اشتباه کرد تا باز هم یک سوتی از او دستمایه کاربران فضای مجازی شود ( اینجا ببینید ) . در نیمه اول بازی رئال‌مادرید و لوانته از سری رقابت‌های لالیگا علیفر گفت در جست‌وجویی که قبل از بازی در چند سایت انجام داده در ترکیب تیم لوانته بازیکن شماره ۱۷ سیدجلال حسینی! است در حالی که شماره ۱۷ لوانته ووکچویچ بود.
این اشتباه خیلی زود در فضای مجازی دستمایه قرار گرفت چراکه در کل در لیست تیم لوانته نام چنین بازیکنی وجود ندارد. اصلاً تا امروز و در دنیای حرفه‌ای فوتبال تنها یک سیدجلال حسینی وجود دارد که آن هم کاپیتان پرسپولیس است. البته برخی کاربران اعتقاد داشتند علیفر احتمالاً بار دیگر توسط یکی از کاربران فضای مجازی مورد شوخی قرار گرفته است. او قبل از این و در مسابقه دو تیم ایرلند شمالی و لهستان بر حسب عادت گزارشی که دارد از ویکی‌پدیا نام سازنده ورزشگاه لهستان را استخراج کرده بود که البته از آن جا که این وب‌سایت قابل ویرایش است نمی‌دانست که قبل از او کسی رفته و نام سازنده ورزشگاه را به «امیر دولاب» تغییر داده است.
او با جدیت خاصی گفت سازنده ورزشگاه، امیر دولاب است و شاید به نوعی همین اشتباه بود که علیفر را در فضای مجازی تبدیل به چهره‌ای مورد توجه کرد. حالا، اما اینکه او بازیکن شماره ۱۷ لوانته را سیدجلال حسینی خوانده است! تجربه نشان داده سرهنگ علیفر از جمله گزارشگرانی است که علاقه دارد خودش را در فضای مجازی و بین مردم سوژه کند و بیشتر مطرح شود، اما این بار دیگر اشتباه بسیار عجیبی رخ داد.
عالم و آدم می‌دانند سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ماست، اما چرا یک گزارشگر باسابقه تلویزیونی چنین امر بدیهی را نمی‌داند؟ ماجرا چیست؟ شوخی است یا یک کل‌کل فوتبالی با دوستی صمیمی؟ هرچه بود شبکه ورزش سیما تا اطلاع ثانوی علیفر را از گزارش فوتبال محروم کرد.
با سیدجلال حسینی تماس گرفتیم که در همین رابطه با او صحبت کنیم. کاپیتان اول پرسپولیس که جایی بود و نمی‌توانست خیلی صحبت کند به ما گفت: «این اشتباه برای خود من هم عجیب بود. بعد از این اشتباه عجیب آقای علیفر هم هزارتا پیام و کامنت داشتم، اما واقعاً علاقه‌ای ندارم در این رابطه صحبت کنم. هر حرفی بزنم داستان و سوژه می‌شود و...»
سیدجلال حسینی بعد از این مکالمه کوتاه از ما خداحافظی کرد، اما هنوز این سؤال به قوت خود باقی است‌: «در حالی که ده‌ها بلکه صد‌ها جوان علاقه‌مند و مستعد برای گزارشگری پشت خط مانده و راهی به صدا و سیما پیدا نمی‌کنند چرا باید گزارش مسابقات فوتبال منوپول و در تیول امثال سرهنگ علیفر باشد؟!»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی