نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر پیش از شهرآورد میلان گفت: مطمئنا مسابقه سختی خواهیم داشت، اما من همیشه پیروزی را می‌خواهم، زیرا برنده شدن جنبه‌های مثبت و همچنین شور و شوق را در پی دارد.

آبی‌پوشان میلان، تشنه پیروزی در دربی دلامادونینا
به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دربی میلان در هفته چهارم رقابت‌های سری‌آ گفت: همه دربی‌ها خاص هستند و دیدار فردا شب هم همین‌گونه خواهد بود. قرار است به مصاف یک تیم خوب برویم و مثل همیشه سعی می‌کنیم به بهترین نحو برای دیدار آماده شویم. مطمئنا مسابقه سختی خواهیم داشت، اما من همیشه پیروزی را می‌خواهم، زیرا برنده شدن جنبه‌های مثبت و همچنین شور و شوق را در پی دارد. در همه بازی‌ها حداکثر تلاش خودمان را نشان می‌دهیم. برخی اوقات در انجام این کار موفق هستیم و گاهی اوقات هم نه، اما بازیکنانم تعهد زیادی را از خود نشان می‌دهند و باید به پیشرفت ادامه دهیم.
سرمربی اینتر خاطرنشان کرد: در بازی سه شنبه اسلاویا پراگ مثل یک حریف قدرتمند ظاهر شد. آن‌ها سال گذشته در لیگ اروپا کیفیت خود را نشان دادند. در حال حاضر بازیکنانی را در اختیار داریم که در آن دیدار، اولین حضورشان در لیگ قهرمانان را تجربه کردند و بسیاری دیگر نیز هنوز تجربه انجام ۱۰ بازی در این رقابت‌ها را ندارند. باید درک کنیم اشتباهمان کجا بوده و خودمان را بهبود ببخشیم. مارکو جامپائولو لیاقت آنچه به دست آورده را داشته و سزاوار این فرصت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی