نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجید یاسر، یکی از پرسپولیسی‌ترین هنرمندان کشور است. یاسر که این روز‌ها در ینگه دنیا حضور دارد، وقتی شهرآورد از راه می‌رسد، برای دوستان استقلالی‌اش کری زیادی می‌خواند.

به گزارش خبرورزشی، مجید یاسر در آستانه تقابل امشب پرسپولیس و استقلال به خبرورزشی گفت: من در ایران حضور ندارم، ولی قطعاً این دیدار را تماشا می‌کنم و امیدوارم تیم محبوبم پرسپولیس برنده این بازی باشد. هرچند معتقدم هنوز دو تیم جا نیفتاده‌اند و نیاز به هماهنگی بیشتر دارند. از همین رو پیش‌بینی من برای نتیجه این بازی تساوی بدون گل است.

یاسر در خصوص کری خواندنش برای تیم رقیب هم گفت: من دوستان استقلالی زیادی مثل امیر غفارمنش، امیر جعفری، محسن تنابنده، سیروس میمنت، هومن حاج‌عبداللهی، خانواده ارجمند و آرش برهانی دارم و از همین‌جا با توجه به قدرت پرسپولیس یک‌شنبه شب برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم.

یاسر همچنین درخصوص خاطره جالبش از شهرآورد گفت: آخرین تقابل دو تیم در فروردین ۹۸ برگزار شد. من همراه محسن تنابنده، امیر جعفری و سایر دوستان استقلالی در کرج حضور داشتیم و من تنها پرسپولیسی آن جمع بودم. اگر یادتان باشد در آن بازی استقلال ۲۰ دقیقه ابتدایی را بسیار خوب و تهاجمی آغاز کرد و چند فرصت گلزنی به دست آورد. در این دقایق دوستان استقلالی انواع و اقسام کری‌ها را برای من خواندند و می‌گفتند مهدی رحمتی آن‌قدر بیکار بوده که دارد چایی می‌خورد و اصلاً دروازه را رها کرده است. ولی وقتی احمد نوراللهی گل برتری پرسپولیس را زد، طوری اذیت‌شان کردم که عزیزان استقلالی یک به یک آنجا را ترک کردند و مجبور شدند سرشان را پایین بیندازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی