نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ با وجود پیروزی‌های متوالی اخیر، رقابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را منحصر به قرمز‌های آنفیلد و منچسترسیتی نمی‌داند.

کلوپ: کورس قهرمانی محدود به ۲ تیم نیست
به گزارش خبرورزشی، برتری ۲ بر یک در خانه چلسی در بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم یورگن کلوپ را برای تنها ماندن تیمش در کورس قهرمانی این رقابت‌ها قانع نکرده است.
سرمربی تیم لیورپول پس از پایان این بازی گفت: در دقایقی بسیار خوب بودیم. البته که چلسی هم لحظات خوب خود را داشت. دو گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم و می‌توانستیم شانس‌های بیشتری هم خلق کنیم. البته چلسی گل خوبی به ثمر رساند.
وی در ادامه افزود: استمفوردبریج، ورزشگاه دشواری برای بازی کردن است. با این حال ما پیروزی بزرگی را در این ورزشگاه به دست آوردیم. انتظار داشتم برای همه چیز بجنگیم. تمام تمرکز ما روی فوتبال بازی کردن بود و بچه‌ها بسیار خوب کار کردند.
مربی سرخپوشان آنفیلد به آنچه در جریان بازی رخ داد اشاره کرد و گفت: گل اول می‌توانست یک شوت مستقیم باشد، اما با کمی تغییر جهت، کار برای کپا سخت شد. آنالیزور‌های ما کار فوق‌العاده‌ای درباره ضربات آزاد انجام داده‌اند.
کلوپ درباره برد پرگل منچسترسیتی هم اظهار داشت: واقعاً می‌خواستم گل‌های‌شان را ببینم. منچسترسیتی بسیار خوب است. این را می‌دانیم و اتفاقی که برای واتفورد افتاد، ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید. شاگردان گواردیولا در لحظاتی فوق‌العاده هستند. ما هم تیم بدی نیستیم و می‌خواهیم شرایط را برای‌شان سخت کنیم.
وی در خاتمه بیان کرد: فکر نمی‌کنم جنگ قهرمانی محدود به دو تیم باشند. ۳۲ بازی باقی مانده است. در چنین بازی‌هایی باید از فرصت‌ها نهایت بهره را برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی