۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که در بازی با نفت مسجدسلیمان نصیبش شد حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی،  شیخ دیاباته در دقیقه ۳۷ بازی با نفت مسجدسلیمان براثر ضربه‌ای که به دنده اش داشت مصدوم و از زمین بازی تعویض شد.
اما بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی‌تر از پیش بینی‌های اولیه بوده است، او از ناحیه عضله مایل شکمی با کشیدگی ۸ سانتی روبرو شده است و در دنده ۱۰ و ۱۱ این بازیکن هم شکستگی دیده شده است.
با این شرایط به طور قطع دیاباته بین سه تا ۴ هفته باید دور از میادین باشد و نمی‌تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این مساله بدترین خبر ممکن برای استراماچونی خواهد بود.
استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر دیاباته تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن در حال حاضر تنها مهاجم این تیم باشد.
از طرف دیگر استراماچونی مدت‌ها است که برای جذب یک مهاجم درخواست داده است که مدیران باشگاه در این امر ناکام مانده اند تا اوضاع استقلال بحرانی به نظر برسد.
با این شرایط استراماچونی ناچار است در بازی‌های پیش رو از بازیکنان غیر تخصصی در پست مهاجم استفاده کند و این موضوع خود نشان می‌دهد که آبی‌ها در خط حمله چه شرایط بحرانی را پشت سر می‌گذارند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی